نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را ترک کردند

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 مهر 1399 | 21:37 ب.ظ
نمایندگان خوزستان جلسه با روحانی را ترک کردند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان:نمایندگان خوزستان به دلیل ارائه آمار نادرست در خصوص سیل پارسال از سوی وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشاورزی، جلسه ویدئوکنفرانس که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده بود، را ترک کردند . عصر دیروز در مراسم افتتاح طرح‌های بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل ۹۸ که به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور برگزار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان:نمایندگان خوزستان به دلیل ارائه آمار نادرست در خصوص سیل پارسال از سوی وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشاورزی، جلسه ویدئوکنفرانس که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شده بود، را ترک کردند . عصر دیروز در مراسم افتتاح طرح‌های بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل ۹۸ که به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور برگزار شد، نمایندگان خوزستان در مجلس به همراه «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی در این برنامه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان حضور داشتند.

برخی نمایندگان خوزستان در این نشست معتقد بودند که آماری که از سوی وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی در خصوص بازسازی مناطق سیل زده خوزستان به رئیس‌جمهور ارائه شد، غیر واقعی بوده است.

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در این نشست اعلام کرد که «راه‌های روستایی خوزستان که در جریان وقوع سیل فروردین ۹۸ آسیب دیده بودند، بازسازی شده‌اند» ولی نمایندگان خوزستانی به شدت با چنین ادعایی مخالف بودند و اعلام کردند که «مناطق بسیاری در استان وجود دارد که به دلیل نبود اعتبار هنوز بازسازی نشده‌اند».

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار