سامانه شفافیت شهرداری اهواز راه اندازی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مهر 1399 | 14:14 ب.ظ
سامانه شفافیت شهرداری اهواز راه اندازی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ موسی شاعری شهردار اهواز از آغاز بکار سامانه شفافیت شهرداری اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی  شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز در صفحه شخصی اش از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری اهواز خبر داد و عنوان کرد: بالاخره پس از چند ماه برنامه ریزی و هماهنگی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ موسی شاعری شهردار اهواز از آغاز بکار سامانه شفافیت شهرداری اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی  شهرداری اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز در صفحه شخصی اش از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری اهواز خبر داد و عنوان کرد: بالاخره پس از چند ماه برنامه ریزی و هماهنگی وعده ای که در ابتدای دوره مسیٔولیتم داده بودم عملی شده و سامانه شفافیت شهرداری اهواز آغاز به کار کرد و همه اطلاعات مهم شهرداری اهواز به سهولت در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد داشت.

وی افزود: تبدیل شهرداری به اتاق شیشه ای و حذف تاریکخانه ها گامی مهم به سوی شفافیت و کاستن از فساد است. البته در راه مبارزه با مافیای قدرت و ثروت و فساد که مدتهاست ریشه دوانده است راه درازی در پیش داریم و صد البته که هزینه های این مبارزه بسیار سنگین و گزاف است.

برای مشاهده سامانه شفافیت شهرداری اهواز به نشانیshafaf.ahvaz.ir مراجعه کنید.

همچنین در صفخه اصلی سایت شهرداری اهواز در بخش خدمات الکترونیک می توانید به این سامانه دسترسی پیدا کنید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار