مدیر درمان تامین اجتماعی استان خبر داد

ورود ۴ بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مهر 1399 | 14:08 ب.ظ
ورود ۴ بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان از ورود چهار بیمارستان این سازمان به چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان دکتر صادق جلیلی در گفت‌وگویی، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در روزهای گذشته از سوی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان از ورود چهار بیمارستان این سازمان به چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان دکتر صادق جلیلی در گفت‌وگویی، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در روزهای گذشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ما اعلام شد که بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز را برای پذیرش مجدد بیماران مبتلا به کرونا آماده کنیم؛ البته بیشتر به بخش ICU نیاز دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عادی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز ادامه دارد، افزود: با توجه به ادامه فعالیت عادی بیمارستان، یک بخش ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت اولیه شش تخت راه‌اندازی شد اما فعلا بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان پذیرش نشده است. یک بخش با ۲۰ تا ۳۰ تخت عادی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است و در صورت لزوم از ظرفیت کل بیمارستان نیز استفاده خواهد شد.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: فعلا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی خوزستان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ تخت عادی و ۲۰ تخت ICU برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

جلیلی افزود: اکنون در سطح خوزستان چهار بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای بهبهان، ماهشهر، آبادان و اهواز وارد چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند اما فعلا تعداد کمی بیمار مثبت کرونا در این بیمارستان‌ها بستری هستند.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های جداگانه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بستری می‌شوند و مردم می‌توانند با اطمینان، برای دریافت خدمات به بیمارستان‌های تامین اجتماعی مراجه کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار