مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

قطعی‌شدن حضور ۲ تیم هندبال خوزستان در لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 مهر 1399 | 13:46 ب.ظ
قطعی‌شدن حضور ۲ تیم هندبال خوزستان در لیگ برتر کشور زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از قطعی شدن حضور دو تیم هندبال بهبهان در لیگ برتر آقایان و بانوان کشور خبر داد. به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت‌وگویی، اظهارکرد: با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و تلاش و حمایت استاندار خوزستان و سایر مسئولان استان برای حضور دو تیم هندبال بهبهان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از قطعی شدن حضور دو تیم هندبال بهبهان در لیگ برتر آقایان و بانوان کشور خبر داد.

به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت‌وگویی، اظهارکرد: با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و تلاش و حمایت استاندار خوزستان و سایر مسئولان استان برای حضور دو تیم هندبال بهبهان در فصل جدید لیگ برتر آقایان و بانوان کشور، تامین اعتبار شد و این تیم‌ها هیچ مشکلی برای شرکت در لیگ ندارند و حضورشان در مسابقات قطعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قدردانی از پیگیری‌های هیات هندبال استان، گفت: خوزستان و بهبهان در رشته هندبال ظرفیت خوبی دارند و حضور دو تیم از استان در لیگ برتر نیز مُهر تایید بر این موضوع است.

وی بیان کرد: امیدوارم هر دو نماینده خوزستان در لیگ آقایان و بانوان عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانیم بیش از پیش هندبال استان را به کشور معرفی کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار