آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 مهر 1399 | 18:03 ب.ظ
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون، ویژه‌ پاییز ۱۳۹۹ خبر داد. به گزارش نخبگان وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای دوره‌ی پاییز، ۲۹ کارگاه مجازی برخط (آنلاین)، ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون، ویژه‌ پاییز ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش نخبگان وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برای دوره‌ی پاییز، ۲۹ کارگاه مجازی برخط (آنلاین)، ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

او افزود: ثبت‌نام کارگاه‌های پاییزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وجود دارد، از امروز آغاز شد.

کیانی، کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی، نقاشی روی شیشه (ویترای)، قصه‌گویی، مهارت‌های خودباوری، خوانش متون کهن، تذهیب، پویانمایی و کاردستی را کلاس‌هایی برشمرد که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال در فصل پاییز ارایه شده است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، وی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را ۱۸ مهر ۱۳۹۹ اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، بخش آموزش‌های مجازی، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان یادآور شد: کارگاه‌های تذهیب، پویانمایی، خوانش متون کهن، مهارت خودباوری، نقاشی روی شیشه (ویترای) و… از جمله کارگاه‌هایی است که در دوره پاییز برای اولین بار ارایه می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار