پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد موقتا باز شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 6 مهر 1399 | 12:20 ب.ظ
پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد موقتا باز شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان: طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه فولاد خوزستان، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به صورت موقت باز شد. به گزارش نخبگان عارف عارف نیا، معاون حقوقی باشگاه فولاد گفت: با تلاش‌های تیم حقوقی باشگاه و ارائه اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولادخوزستان به صورت موقت باز شد و این باشگاه می‌تواند […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان: طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه فولاد خوزستان، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به صورت موقت باز شد.

به گزارش نخبگان عارف عارف نیا، معاون حقوقی باشگاه فولاد گفت: با تلاش‌های تیم حقوقی باشگاه و ارائه اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولادخوزستان به صورت موقت باز شد و این باشگاه می‌تواند نقل و انتقالات خود را انجام بدهد. از آقای نبی دبیر کل محترم فدراسیون و همچنین روسای کمیته‌های استیناف، تدوین مقررات، تعیین وضعیت و مسئول برگزاری مسابقات که دفاعیات باشگاه فولاد خوزستان را با ژرف اندیشی و تامل شنیدند و کمک کردند که باشگاه فولادخوزستان با عنایت به اینکه نماینده ایران در مسابقات آسیایی است متضرر نشود، تشکر می‌کنیم.

به نقل از باشگاه فولادخوزستان، وی ادامه داد: بدیهی است که باشگاه فولادخوزستان در راستای باز شدن دائم پنجره مذکور از مبادی قانونی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت و رئیس هیأت مدیره و آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه پیگیر و در تلاش هستند تا این مشکل به طور کامل حل شود تا هواداران خیال‌شان از این بابت راحت باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار