با حضور استاندار خوزستان؛

چند طرح عمرانی خدماتی در اندیمشک به بهره برداری رسیدند

تاریخ انتشار: جمعه 4 مهر 1399 | 22:14 ب.ظ
چند طرح عمرانی خدماتی در اندیمشک به بهره برداری رسیدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه چند طرح عمرانی خدماتی شامگاه پنجشنبه در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی در شهرستان اندیمشک بهره برداری شدند. به گزارش نخبگان استاندار خوزستان در آیین بهره‌برداری از این طرح ها گفت: برای تسریع در روند طرح های عمرانی در سطح استان تلاش می […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چند طرح عمرانی خدماتی شامگاه پنجشنبه در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی در شهرستان اندیمشک بهره برداری شدند.

به گزارش نخبگان استاندار خوزستان در آیین بهره‌برداری از این طرح ها گفت: برای تسریع در روند طرح های عمرانی در سطح استان تلاش می شود.
غلامرضا شریعتی با اشاره به پروژه های اندیمشک گفت: این طرح ها گامی برای خدمات رسانی بهتر به مردم شهرستان اندیمشک هستند.
وی بیان کرد:مرکز جامع سلامت چم گلک نیاز این شهر بود که با افتتاح آن خدمات دهی به ساکنان بهتر خواهد شد.
وی افزود:طی یکسال و نیم گذشته یکهزار میلیارد ریال هزینه برای پوشش گازرسانی به مناطق مختلف شهرستان صرف شده است و اکثر مناطق اندیمشک به جز تعدادی روستا با کمتر از ۱۰ خانوار در مناطق صعب العبور،مابقی مناطق روستایی و شهری اندیمشک از نعمت گاز برخوردار شده اند.
در این مراسم مرکز جامع سلامت شهر چم گلک با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال افتتاح شد.
همچنین طرح گازرسانی به روستای بالارود با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال،گازرسانی به نیروگاه ۵۰ مگاواتی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و گازرسانی به نقاط پراکنده شهرستان با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال بهره برداری شدند.
بهره برداری از سالن ورزشی شهرک مدنی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز کوی شهدا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر استاندار خوزستان به اندیمشک بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار