استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد

تاریخ انتشار: جمعه 4 مهر 1399 | 21:58 ب.ظ
استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با توجه به نقش موثر شرکت فولاد خوزستان در طرح کمک های مومنانه و همچنین تامین مسکن محرومان، یکم مهرماه ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات استانداری از علی محمدی مدیرعامل تقدیر کرد. در بخشی از متن تقدیر‌نامه چنین آمده است: نظر به ضرورت و اصل یاری‌رسانی و کمک به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
استاندار خوزستان از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد
به گزارش نخبگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با توجه به نقش موثر شرکت فولاد خوزستان در طرح کمک های مومنانه و همچنین تامین مسکن محرومان، یکم مهرماه ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات استانداری از علی محمدی مدیرعامل تقدیر کرد.
در بخشی از متن تقدیر‌نامه چنین آمده است: نظر به ضرورت و اصل یاری‌رسانی و کمک به اقشار نیازمند جامعه، از کمک‌های مومنانه‌ شرکت فولاد خوزستان در کمک به خانواده‌های ‌های مستضعف تقدیر به عمل آورده و امید است با اتکال به خداوند متعال، خشنودی امام عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راه با موفقیت و بهروزی گام بردارید.
گفتنی‌ است، سیاست مجموعه فولاد خوزستان از دیرباز، توجه به اقشار کم‌ درآمد و رسیدگی به مناطق کم‌ برخوردار بوده است. به همین منظور با تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌ زدایی شهدای فولاد خوزستان، نسبت به شناسایی مناطق محروم و کمک‌رسانی اقدام کرده است. ساخت درمانگاه و مرکز فنی‌ حرفه‌ای منطقه قلعه چنعان، ساخت مسکن محرومین، احداث مسیر آسفالت برای روستاهای مختلف شهرستان کارون، اجرای پروژه آب رسانی به روستای غیزانیه، اهدای صد سرویس جهیزیه به زوجین جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساخت ۵۰ واحد مسکونی و ترمیم و بازسازی ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم بخشی از فعالیت‌های انجام شده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهدای فولاد خوزستان است.

 

65

۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
تعداد بازدید : ۲۸
کد خبر : ۸۴۵
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار