دیدار دکتر علیرضا ورناصری با سه وزیر کشور پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 مهر 1399 | 16:18 ب.ظ
دیدار دکتر علیرضا ورناصری با سه وزیر کشور پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده، به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه انتخابیه دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و محمد شریعتمداری […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده، به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه انتخابیه دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدارهای جداگانه ای داشتند .

در این دیدارها توافقاتی انجام گرفت ، که در ابتدا بحث آموزش و پرورش، جهت بررسی مشکلات و ایرادات این حوزه، الخصوص نوسازی مدارس، تامین تجهیزات و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز گفتگوهایی انجام شد.

در ادامه طی دیداری با وزیر میراث فرهنگی، جهت بررسی مشکلات و امکان سنجی و ظرفیت ها برای اجرای طرحها به منظور تهیه سند توسعه و پیشرفت چهار شهرستان در حوزه وظایف میراث فرهنگی صورت گرفت.

در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهت بررسی مشکلات و امکان سنجی و ظرفیت ها برای اجرای طرحها به منظور تهیه سند توسعه و پیشرفت چهار شهرستان در حوزه وظایف وزارت کشور و نیز همکاری و حمایت جهت ایجاد تعاونی ها و مشاغل زود بازده از طریق وام توسط بانک توسعه تعاون اقداماتی صورت گیرد.

در خاتمه این دیدارها ، مقرر شد سه هیئت جداگانه از این وزارتخانه ها در راستای کارشناسی مشکلات با هدف برنامه ریزی رفع آنها به منطقه اعزام شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار