کار احداث یادمان شهدای ۳۱ شهریور اهواز آغاز شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 شهریور 1399 | 13:38 ب.ظ
کار احداث یادمان شهدای ۳۱ شهریور اهواز آغاز شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: کار احداث یادمان شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز، روز دوشنبه در پارک شهید سبحانی این شهر (محل وقوع حادثه در بلوار قدس ) آغاز شد. امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در این آیین در پارک شهید سبحانی اهواز افزود: یادمان شهدای […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: کار احداث یادمان شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ اهواز، روز دوشنبه در پارک شهید سبحانی این شهر (محل وقوع حادثه در بلوار قدس ) آغاز شد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در این آیین در پارک شهید سبحانی اهواز افزود: یادمان شهدای حادثه تروریستی رژه اهواز با همکاری استانداری ، شهرداری اهواز ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی خوزستان طراحی شده تا بتوانیم یاد و خاطره شهدای این حادثه را برای همیشه زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه اگر شهدا را سرلوحه کار خود قرار بدهیم  هیچگاه شکست نخواهیم خورد گفت: ما امروز صاحب یک فرهنگ غنی از دوران دفاع مقدس هستیم؛ هرچه داریم از برکت خون شهداست؛ شهدا برای همیشه  در تاریخ کشور مثل الماس می‌درخشند و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی ادامه داد: امروز حتی در بدترین شرایط رهبر معظم انقلاب را تنها نمی‌گذاریم تا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت به سرنجام برسانیم و دشمنان کشور را شکست دهیم. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور افزود: در هشت سال دفاع مقدس پیرمرد، پیرزن و نوجوان ۱۳ ساله حضور داشتند که نشان دهنده این است که همه مردم در این دفاع مقدس ایثار و پایمردی کردند تا ما با افتخار بگوییم یک وجب از خاک کشور را به دشمنان واگذار نکردیم.

 

نصب اِلمان‌های تصاویر شهدای حادثه ۳۱ شهریور در ورودی شهرستان‌های خوزستان

استاندار خوزستان نیز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ورودی شهرستان ها باید با تصاویر این شهدا مزین شود.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور نصب المان‌های مزین به تصاویر شهدا که پیش از این تاکید شده بود باید ازسوی شهرداری‌ها عملی شود.

وی با بیان اینکه شهدا باعث اقتدار و برکت زیادی برای ایران اسلامی شدند افزود: باید یاد شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم ودر این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا رژیم بعثی عراق را حمایت، و تمامی ادوات جنگی را در اختیار این رژیم قرار می‌داد که با وجود تمام این حمایت‌های مادی، با ایثارگری شهدا و جانبازان توانستیم جنگ تحمیلی را با پیروزی به پایان برسانیم.

در آیین تجلیل از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز جمعی از مقامات استانی، نظامی، انتظامی و خانواده‌های شهدای این حادثه ۳۱ حضور داشتند.

 

یادمان شهدای ۳۱ شهریور در شان این شهدا احداث شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در حاشیه این آیین در گفت وگویی بیان کرد:شهدا جایگاه و شان بالایی دارند که با اقداماتی همچون ساخت المان مناسب و احداث یادمان،باید یاد و خاطره آنها را در جامعه حفظ کنیم.

عبدالرضا فرجیان افزود: اِلمان شهدای این حادثه و ۲ شهید گمنام در بلوار قدس اهواز، باید در شان و جایگاه این شهدا احداث شود که با همکاری دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی شده تا به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در محل پارک شهید سبحانی اهواز احداث ‌شود.

وی گفت: خوزستان با زیرپوشش داشتن ۱۵ هزار و ۷۰۰ شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۳۴ هزار جانباز و شهیدان و جانبازان پایتخت دفاع مقدس در کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: برقراری تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اجرای برنامه نورانی گلباران قبور مطهر شهدا از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس است.

به گزارش نخبگان در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک گروه مسلحانه تروریستی تجزیه طلب، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز ، این آیین و مردمی که نظاره‌گر رژه بودند را مورد حمله مسلحانه قرار دادند که ۲۵ نفر شهید و ۶۸ نفر زخمی شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار