تقدیر نماینده ولی فقیه خوزستان از تلاش‌های نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 شهریور 1399 | 16:04 ب.ظ
تقدیر نماینده ولی فقیه خوزستان از تلاش‌های نیروی انتظامی زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت تقدیر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد  نماینده ولی فقیه خوزستان گفت: امنیت از سری نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم که در کشور ما حفظ و نشر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت تقدیر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد  نماینده ولی فقیه خوزستان گفت: امنیت از سری نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم که در کشور ما حفظ و نشر آن بر عهده نیروی انتظامی است و برای برقراری امنیت پایدار در جامعه نیاز به مولفه‌های بسیاری است که در کنار هم موجب نشر و تولید امنیت خواهند شد.

او افزود: نیروی انتظامی کشور و بخصوص فرماندهی انتظامی استان به راستی و از روی انصاف تاکنون به خوبی پای کار بودند و در طول شبانه روز برای امنیت مردم با هوشیاری و مجدانه تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: به طبع وقتی سایر مولفه‌ها به میدان نیایند و در کنار هم قرار نگیرند موجب وقوع برخی سرقت‌ها و جرایم در جامعه می‌شود که این خود به تنهایی نمی‌تواند نافی زحمات دوستان نیروی انتظامی باشد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان از نیرو‌های پرتوان، زحمت کش و پرتلاش هستند که در تمام موارد بخصوص در راهپیمایی اربعین حسینی، راهیان نور و سیل در کنار مردم پای کار بود و کلیه مجموعه نیروی انتظامی را در برقراری امنیت بکارگیری کرد که واقعاً کار بزرگ و قابل تقدیری بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برقراری امنیت مطالبه بحق مردم است،گفت: نیروی انتظامی تاکنون با تمام توان در صحنه بوده هرجند که برای پایداری پایداری و برقراری امنیت می‌بایست کلیه مولفه‌های مورد نیاز در جامعه در کنار هم قرار گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار