نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان دزفول در خدمت‌گذاری به مردم کم‌فروشی نکنند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 شهریور 1399 | 15:57 ب.ظ
مسئولان دزفول در خدمت‌گذاری به مردم کم‌فروشی نکنند زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شهرستان دزفول در خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم کم‌فروشی نکنند. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سید احمد آوایی در آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: مردم شهرستان دزفول شایسته بهترین خدمات هستند. لذا با تمام […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان شهرستان دزفول در خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم کم‌فروشی نکنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، سید احمد آوایی در آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: مردم شهرستان دزفول شایسته بهترین خدمات هستند. لذا با تمام وجود از مدیران این شهرستان تقاضا می‌شود قدر مسئولیتی را که به امانت در اختیار دارند، بدانند و در راه خدمت به مردم کم‌فروشی نکنند.

وی افزود: متأسفانه برخی مدیران چشم دیدن موفقیت شهرستان دزفول را ندارند و بعضاً به جای همراهی در راستای توسعه شهرستان در مقابل برخی اقدامات سنگ‌اندازی می‌کنند که امیدواریم این نگاه در مدیریت استان و کشور هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول را از اقدامات ماندگار دانست و بیان کرد: سال‌ها تلاش کردیم و خون دل خوردیم تا مجوز دانشگاه علوم پزشکی را اخذ کردیم و حال از تمام مدیران می‌خواهم با تمام توان تلاش کنند تا ضمن حفظ این میراث گران‌بها در راستای ارتقا این مجموعه مهم و استراتژیک درمانی کشور تلاش کنند و بنده هم با تمام توان در کنار مدیران دلسوز و تلاش‌گر خواهم بود.

در این آئین از زحمات ۶۶ ماهه یوسف پریدار مدیر پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر شد.

از ۱۴ شهریور با ابلاغ حکم وزیر بهداشت علی قمیشی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار