امضای تفاهمنامه علوم پزشکی آبادان و تهران

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 شهریور 1399 | 15:25 ب.ظ
امضای تفاهمنامه علوم پزشکی آبادان و تهران زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دانشجوی خارجی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی براساس تفاهمنامه بین این دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرش می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در راستای راه‌اندازی پردیس بین‌المللی توسط دانشگاه تهران با همکاری […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دانشجوی خارجی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی براساس تفاهمنامه بین این دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرش می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در راستای راه‌اندازی پردیس بین‌المللی توسط دانشگاه تهران با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: این تفاهمنامه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تقویت مرجعیت علمی کشور در سطح دنیا به ویژه کشورهای منطقه و با توجه به سابقه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین موقعیت منحصر به فرد دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ قرار داشتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشور عراق منعقد شد.

وی مدت زمان این تفاهم‌نامه را از زمان انعقاد ۳۰ سال اعلام کرد و افزود: البته این موضوع هر ۱۰سال یک بار براساس اهداف از پیش تعیین‌شده ارزیابی و بازنگری خواهد شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: ۲ طرف حداکثر تلاش خود را برای پذیرش دانشجوی خارجی در نیمسال نخست سال تحصیلی جاری به کار خواهند بست.

وی افزود: دانشجویان بین‌المللی در رشته‌های دکترای علوم پزشکی(عمومی)، داروسازی و دندان‌پزشکی؛ رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و در مقطع کارشناسی رشته‌های بیهوشی، اتاق عمل، رادیولوژی، بیناسنجی، تجهیزات پزشکی، تغذیه بالینی، اورژانس و بهداشت؛ با دریافت هزینه‌ تعیین‌شده پذیرش خواهند شد.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شکراله سلمان‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان رسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار