امنیت خوزستان نیازمند نگاه جامع بخش‌های مختلف است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 شهریور 1399 | 12:53 ب.ظ
امنیت خوزستان نیازمند نگاه جامع بخش‌های مختلف است زمان مطالعه: ۲ دقیقه رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اینکه در مقوله امنیت استان با مسئولان کشوری مختلفی از جمله قوه قضاییه و مسئولان امنیتی دیگری غیر از ناجا نیز مکاتبه داریم گفت: ضرورت دارد همکاری بین بخشی و نگاه جامعی به امنیت خوزستان صورت گیرد. سیدکریم حسینی شامگاه سه‌شنبه  با اشاره به نامه مجمع نمایندگان به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اینکه در مقوله امنیت استان با مسئولان کشوری مختلفی از جمله قوه قضاییه و مسئولان امنیتی دیگری غیر از ناجا نیز مکاتبه داریم گفت: ضرورت دارد همکاری بین بخشی و نگاه جامعی به امنیت خوزستان صورت گیرد.

سیدکریم حسینی شامگاه سه‌شنبه  با اشاره به نامه مجمع نمایندگان به فرمانده نیروی انتظامی به منظور  اهتمام بیشتر در برقراری امنیت عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی به تنهایی مسئول برقراری امنیت نیست  فرایند مختلفی در کنار  این امر را فراهم‌ می‌آورد.
وی  با تاکید بر اینکه مخاطب نامه مجمع نمایندگان، مسئولان کشوری هستند گفت: خوزستان استانی پهناور با جمعیتی نزدیک به پنج میلیون نفر در برگیرنده ۲۷ شهرستان،  بیش از چهار هزار ۵۰۰ روستا بوده و همه این‌ موارد نیاز به مراکز، مقرها و امکانات لازم  برای برقراری امنیت دارد.
وی  یادآور شد: در راستای توجه به امنیت استان قصد داشتیم طی یک تا ۲ روز آینده نشستی با  سردار اشتری، فرماندهی انتظامی کشور داشته باشیم اما امروز  معاونت امور مجلس اعلام کرد تا ۲ یا ۳ هفته  دیگر می‌توانید با فرماندهی دیدار کنید از این رو با توجه به ضرورت موضوع به صورت مکتوب با وی مکاتبه کردیم.
حسینی  تاکید کرد: در نامه به فرماندهی انتظامی کشور خواستیم علاوه بر اینکه در استان حضور یابند از نزدیک صحبت‌ها، مشکلات  کارکنان انتظامی به وی منتقل شود.
وی کافی نبودن امکانات و تجهیزات را از عمده مشکلات استان در حوزه انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد:  اگر به نسبت جمعیت و فاصله میان شهرها و روستاها توجه کنید میزان امکانات برای استان کافی نیست و  شهرهای و روستاهای استان نیاز به چتر امنیتی ماموران برای برقراری امنیت دارند.

وی ضمن  تشکر از  اقدامات نیروی انتظامی در استان خوزستان گفت ما به دنبال وضعیت مطلوبتری برای استان در همه حوزه های مختلف هستیم و مکاتبه ما با سردار اشتری به معنی نادیده گرفتن زحمات و اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی استان نیست .

وی گفت: ما از نزدیک شاهد فداکاریها  و جان فشانیها ی مدیریت و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در استان هستیم در این راه شهدا وجانباران زیادی تقدیم نظام کرده اند.

نمایندگان استان خوزستان روز سه شنبه در نامه ای به سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور خواستار توجه بیشتر به مقوله امنیت در این استان شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار