شاعری شهرداری که رویای اهواز را به واقعیت بدل میکند!

تاریخ انتشار: سه شنبه 25 شهریور 1399 | 19:26 ب.ظ
شاعری شهرداری که رویای اهواز را به واقعیت بدل میکند! زمان مطالعه: ۲ دقیقه سعید آژده- اعتدال نخبگان/ با تکیه بر دانش فردی و کوشش جوانی ، یکی دارد اثبات میکند که میشود با دست خالی کار کرد و خوب هم کار کرد! وقتی شورای شهر اهواز با همدلی و سختکوشی و حمایت به هم دست می دهند، شهر هم طلسم توسعه نیافتگی را می شکند شورای پنجم شهر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید آژده- اعتدال نخبگان/ با تکیه بر دانش فردی و کوشش جوانی ، یکی دارد اثبات میکند که میشود با دست خالی کار کرد و خوب هم کار کرد!
وقتی شورای شهر اهواز با همدلی و سختکوشی و حمایت به هم دست می دهند، شهر هم طلسم توسعه نیافتگی را می شکند

شورای پنجم شهر اهواز در این دو سال گذشته به شورایی با کمترین حاشیه و بیشترین کارایی مبدل شده است که علیرغم مشکلات اقتصادی و ‌معضل کرونا دارند به کارنامه ای مقبول می رسند

شهردار شاعری در روزهای گذشته با جلسه با بزرگان خوزستان از هر فرصتی برای توسعه اهواز استفاده میکند او میخواهد با پتانسیل های موجود مثل تشخیص مصلحت نظام و حتی نمایندگان مجلس ، اهواز را به مفهوم توسعه سوق دهد.

شاعری اگر فقط همین قطار شهری را به ریل خود برگرداند هم برای کارنامه سراسر موفق اش کفایت خواهد کرد و در نهایت اوست که پس از پانزده سال سردر گمی ، یکی از اصلی ترین معضلات اهواز را مرتفع میکند.

گله من از نمایندگان مجلس این است که چرا وقتی دکتر قالیباف به اهواز آمد زمینه دیدار وی را با شهردار و شورای شهر فراهم نکردید
خاصه اینکه دکتر قالیباف سالها سابقه شهردار پایتخت بودن را تجربه نموده است و به یقین دیدار وی با شهردار شاعری میتوانست حداقل در زمینه مشاوره به شهر کمک های خوبی بشود یا در زمینه های تخصصی دیگر اگرچه در ماه های گذشته این قلم در خاطر دارد که شهردار شاعری به همراه استاندار شریعتی در تهران با دکتر قالیباف دیدار نموده بودند.

این قلم در روزهای آتی بطور مفصل به جزئیات عملکرد شهردار شاعری و همکاری و وحدت شورای پنجم اهواز خواهد پرداخت کما اینکه در گذشته اگر انتقادی هم بود نوشتیم و اکنون که شهر روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت لازم دیدم در این مجال این مقال را تحریر نمایم . با آرزوی موفقیت برای همه مسئولین گرامی که در این شرایط ویژه اقتصادی و نیز بیماری کرونا ، وقت و زندگی شان را وقف موفقیت و توسعه شهر کرده اند. این بواقع یک جهاد است که نزد خدا و مردم محفوظ و گرامی داشته خواهد شد .

مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه نخبگان
“سعید آژده”

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار