ناوگان حمل و نقل درونشهری اهواز با بهره برداری از ۲۵ دستگاه اتوبوس به راه افتاد

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 شهریور 1399 | 20:26 ب.ظ
ناوگان حمل و نقل درونشهری اهواز با بهره برداری از ۲۵ دستگاه اتوبوس به راه افتاد زمان مطالعه: ۲ دقیقه اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از شروع خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از مورخ یکشنبه دوم شهریورماه خبر داد. به گزارش نخبگان کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط نسبتا بهتر (وضعیت سفید) قرار دارد با هماهنگی های […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در اطلاعیه ای از شروع خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز از مورخ یکشنبه دوم شهریورماه خبر داد.
به گزارش نخبگان کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر که ویروس کرونا در شرایط نسبتا بهتر (وضعیت سفید) قرار دارد با هماهنگی های انجام شده با شهردار اهواز و استاندار خوزستان سرویس دهی اتوبوس های درون شهری به صورت محدود انجام می شود.
سبزعلی با اشاره به آغاز سرویس دهی از یکشنبه، ۲ شهریور ، افزود: برنامه سرویس دهی در دو بخش صبح و عصر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت پلکانی در خطوط تعیین شده اجرا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : سرویس دهی در بخش اول ، صبح از ساعت ۶/۱۵ الی ۱۳/۳۰ و در بخش دوم از ساعت ۱۷ الی ۲۱/۳۰ برای رفاه حال شهروندان راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی با درخواست از شهروندان در جهت رعایت شیوه نامه ها، تصریح کرد : پس از چند ماه تعطیلی سرویس دهی به دلیل شرایط بد کرونایی در اهواز ، اکنون زمان راه اندازی اتوبوس های شهری فرا رسیده و از شهروندان عزیز تقاضا داریم کلیه موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.
وی در پایان اضافه کرد : در این چند ماه تعطیلی ، توانستیم ۲۵ دستگاه اتوبوس فرسوده را به همت جوانان با انگیزه درون سازمان ، کاملا بازسازی کنیم و ضمن افزایش تعداد اتوبوس ها و کاهش هدر رفت هزینه ، بر کیفیت خدمات دهی بیفزاییم .
سامانه پیام کوتاه سازمان اتوبوسرانی به شماره ۳۰۰۰۷۶۷۵ آماده دریافت هرگونه نظرات و پیشنهادات میباشد.

آیین-بهره-برداری-از-۲۵ دستگاه-اتوبوس-شهرداری-اهواز- با حضور شهردار اهواز، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین پ عصر روز چهارشنبه ۲۹ مرداد از ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی شده توسط متخصصان در ترمینال شهید رجایی اهواز رونمایی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار