بهره‌برداری از ۵۳۳ پروژه در خوزستان به مناسبت هفته دولت

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 شهریور 1399 | 19:48 ب.ظ
بهره‌برداری از ۵۳۳ پروژه در خوزستان به مناسبت هفته دولت زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: ۵۳۳ پروژه در استان به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر به بهره‌برداری می‌رسد. غلامرضا شریعتی امروز، یکشنبه دوم شهریورماه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، درخصوص پروژه‌های قابل افتتاح ویژه این هفته در استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: ۵۳۳ پروژه در استان به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامرضا شریعتی امروز، یکشنبه دوم شهریورماه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، درخصوص پروژه‌های قابل افتتاح ویژه این هفته در استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در خوزستان ۵۳۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: از این تعداد پروژه، ۴۵ طرح ملی، ۱۴۲ طرح استانی و ۳۴۶ طرح مربوطه به سایر اعتبارات است. همچنین از مجموع این ۵۳۳ پروژه تعداد ۳۰۴ پروژه در حوزه شهری و ۲۲۹ پروژه در بخش روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها حدود چهار هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: بیشترین اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها به ترتیب به منطقه ویژه پتروشیمی، اداره‌کل بنادر و سازمان آب و برق اختصاص دارد. همچنین بیشترین تعداد پروژه به ترتیب توسط توزیع برق استان با ۲۶۸ پروژه، بنیاد مسکن با ۶۵ پروژه و راه و شهرسازی با ۳۱ پروژه، اجرایی شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه‌های هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های دزفول با ۴۷ پروژه، آبادان با ۴۱ پروژه و بهبهان با ۳۹ پروژه بوده است. همچنین بیشترین اعتبارات هزینه شده به ترتیب به شهرستان‌های ماهشهر با ۲ هزار میلیارد تومان، دشت آزادگان با ۱۷۶ میلیارد تومان و اهواز با ۹۱ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

وی با اشاره به شرایط بروز اپیدمی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: امسال نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت به صورت مجازی و ارائه گزارش به مردم به صورت حضور مسوولان در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خوزستان و همچنین گفتگوی ویژه در استودیوی رسانه‌ای واقع در استانداری خوزستان برگزار می‌شود.

شریعتی افزود: این نمایشگاه مجازی با محوریت اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، اقدامات ستاد استانی مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مسوولیت‌های اجتماعی ارگان‌ها و شرکت‌ها و کمک‌های مومنانه برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار