افتتاح پروژه های ورزشی و تفریحی در مجموعه دویست دستگاه فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 مرداد 1399 | 22:55 ب.ظ
افتتاح پروژه های ورزشی و تفریحی در مجموعه دویست دستگاه فولاد خوزستان زمان مطالعه: ۴ دقیقه به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت، سالن جدید و توسعه یافته بدنسازی، زمین چمن مصنوعی مجموعه تربیت‌ بدنی، طرح توسعه، نوسازی و بازسازی سالن چند منظوره ورزشی و یکی از بزرگ‌ ترین و زیباترین آبشارهای سنگ مصنوعی شبه‌ طبیعی کشور، با حضور اسماعیل عاشوری رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و علی محمدی مدیرعامل […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت، سالن جدید و توسعه یافته بدنسازی، زمین چمن مصنوعی مجموعه تربیت‌ بدنی، طرح توسعه، نوسازی و بازسازی سالن چند منظوره ورزشی و یکی از بزرگ‌ ترین و زیباترین آبشارهای سنگ مصنوعی شبه‌ طبیعی کشور، با حضور اسماعیل عاشوری رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره و علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان افتتاح شد.
به گزارش  نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، افتتاح طرح های یادشده، امروز ۱۵ مردادماه ۹۹ در مجموعه دویست دستگاه فولاد خوزستان انجام شد.
محمود نقیه رئیس امور منازل و مستغلات شرکت فولاد خوزستان در بیان اقدامات انجام شده برای سالن بدنسازی گفت: ساختمان بدنسازی دارای ۱۳۰ مترمربع زیربنا بود که با افزوده شدن طرح توسعه‌ی ۱۵۰ متری به آن، ظرفیت سالن بیش از دو برابر افزایش یافت. همچنین ایجاد رختکن جدید به مساحت ۲۰ متر مربع به‌ همراه نصب کمدهای های گلاس، اتاق فیزیوتراپی، نوسازی سرویس بهداشتی و افزودن وسایل به‌ روز بدنسازی که توسط واحد تربیت بدنی خریداری شد، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در نوسازی سالن تربیت بدنسازی می باشد.
رئیس امور منازل و مستغلات با بیان زیرسازی و ساخت زمین چمن مصنوعی جدید در محوطه تربیت بدنی اظهار داشت: این پروژه در زمینی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع جنب رختکن زمین شماره یک احداث شد.    در این زمین عملیات زیرسازی، زهکشی، بتن ریزی و ساخت بیش از ۶۰ فندانسیون جهت پایه ها، جدول کاری و محوطه‌ سازی دور تا دور زمین، نصب پروژکتورهای ال ای دی و مابقی کارهای مورد نیاز انجام شده است؛ ضمن اینکه تهیه و نصب چمن مصنوعی با همکاری واحد فضای سبز فولاد خوزستان به‌ انجام رسید.
نقیه با اشاره به طراحی و اجرای بزرگ‌ ترین آبشار سنگ مصنوعی شبه‌ طبیعی کشور گفت: این آبشار، پیش از این به‌ صورت چندین استخر پلکانی با دیواره‌ بتن اجرا شده بود که گردش آب در آن به‌ روش سرریز انجام می‌شد. این طرح نیازمند ۵۰۰ تا ۶۰۰ مترمکعب آب شرب بود، که باعث هدر رفت انرژی و اسراف آب می شد. همچنین با توجه به روباز بودن استخرها، با مشکلاتی همچون آلوده شدن، جمع شدن حیوانات موذی، عدم بهداشت و ایمنی همراه بود.
وی افزود: در زمان سریز آب از مخازن نیز، هیچ‌ گونه زیبایی به چشم نمی‌ خورد. بنابراین با مشارکت همکاران و الهام گیری از آبشارهای طبیعی کشور و با هدف کاهش چشم‌ گیر مصرف آب و عدم آلوده شدن آن، طرح جدید اجرایی شد و مخزن بتنی در عمق زمین به حجم تقریبی ۸۰ متر مکعب برای ذخیره سازی آب ساخته شد. آب این مخزن به‌ وسیله‌ی یک پمپ ۱۰ اینچی تا ارتفاع ۲۵ متری تاج آبشار هدایت و پس از ۴۰ ثانیه آب به پایین آبشار رسیده و آبشار شکل می‌گیرد. شایان ذکر است در مدت زمانی کمتر از ۵ دقیقه پس از خاموش شدن آبشار، تمامی آب در مخزن ذخیره می‌شود.
وی در توصیف آبشار یادشده گفت: این آبشار یکی از بزرگترین و بلندترین آبشارهای مصنوعی کشور می‌باشد و به شکل زیبایی با سنگ های مصنوعی به صورت طبیعی  طراحی و ساخته شده است. ارتفاع آن ۲۵ متر و عرض آن ۱۵ متر می‌باشد که ۲۰۰ پله سنگی و بتنی برای اطراف آن طرح‌ریزی و اجرا شد. همچنین نور پردازی رنگی و روشنایی این آبشار به‌ صورت بسیار زیبا و جذاب مدل سازی و به اجرا در آمده است.
نقیه در پایان سخنان خود از حمایت و کمک های مدیرعامل، معاونین و مدیر خدمات و امور رفاهی شرکت فولاد خوزستان برای در اختیار قرار دادن فرصت و اعتماد به واحد امور منازل و مستغلات و همچنین از تمامی همکاران واحدهای تربیت بدنی، بهسازی محیط و فضای سبز، امور منازل و مستغلات و مسئولان و کارکنان زحمتکش شرکت های پیمانکار، به خاطر تلاش شبانه روزی و به ثمر رسیدن این پروژه ها تقدیر و تشکر نمود.

وی ابراز امیدواری نمود، این پروژه لحظات به‌ یاد ماندنی و خوبی را برای ساکنان مجموعه دویست دستگاه، کارکنان و خانواده بزرگ فولاد خوزستان رقم بزند.

5465

5

51
656+5514

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار