فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان اعلام آمادگی کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 مرداد 1399 | 16:05 ب.ظ
فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان اعلام آمادگی کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان از آمادگی این شرکت برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان برابر مقررات خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در توضیحاتی پیرو مصاحبه عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان با عنوان ” فولاد اکسین خوزستان بخشی از تولید […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان از آمادگی این شرکت برای تامین مواد اولیه صنایع داخل استان برابر مقررات خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در توضیحاتی پیرو مصاحبه عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان با عنوان ” فولاد اکسین خوزستان بخشی از تولید خود را به صنایع استان اختصاص دهد” اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد در صورت درخواست انجمن مذکور و متقاضیان، وفق مقررات نسبت به تامین ورق فولادی مورد نیاز تولید کنندگان استان خوزستان اقدام کند.

این روابط عمومی با تشکر از پیگیری ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت در جهت رفع مشکلات تولید، آورده است: در یک سال گذشته ورق‌های فولادی مورد نیاز وزارت نفت که پیش از این از خارج کشور وارد می‌شد توسط جوانان پرتلاش شرکت فولاد اکسین خوزستان تولید شده و این مهم برکات زیادی برای کشور عزیزمان حاصل نموده است.

این روابط عمومی افزوده است:یکی از دستاوردها تامین ورق مصرفی شرکت‌های لوله‌سازی اهواز و ماهشهر بوده که با این اقدام شرکت لوله سازی ماهشهر مجدد به عرصه تولید بازگشته است.

بر اساس این گزارش، ایرنا خوزستان در مصاحبه ای با مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در تاریخ هفت تیرماه امسال با تیتر ” تحریم نتوانست مانع تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان شود” به توانمندی‌های این شرکت در عرصه تولید پرداخته است.

ورق‌های خاص صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در شرکت فولاد اکسین خوزستان بومی‌سازی و در حال تولید است که این به عنوان یک دستاورد بزرگ برای صنعت فولاد کشور محسوب می شود.

گفتنی است، روز چهارشنبه هفته جاری یک کارگروه کارشناسی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان به منظور پیگیری خواسته صنایع کوچک استان از شرکت فولاد اکسین خوزستان برای تامین مواد اولیه تشکیل خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار