امام جمعه اهواز: خوزستان در عرصه‌های جهادی پیشتاز است

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1399 | 19:15 ب.ظ
امام جمعه اهواز: خوزستان در عرصه‌های جهادی پیشتاز است زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: خوزستان همان گونه که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم بود، اکنون نیز در عرصه‌های جهادی، انقلابی و نیز مبارزه با کرونا و کمک به نیازمندان پیشتاز است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: خوزستان همان گونه که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم بود، اکنون نیز در عرصه‌های جهادی، انقلابی و نیز مبارزه با کرونا و کمک به نیازمندان پیشتاز است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز دوشنبه در نخستین مرحله از گام دوم تهیه کمک‌های مومنانه در خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:دهه ولایت و عید سعید غدرخم یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و به برکت این روزها، گام دوم کمک های مومنانه را به فرمایش رهبر معظم انقلاب آغاز کردیم.

وی افزود: خوزستان در دوران دفاع مقدس برای حضور در صحنه نبرد با دشمن بعث پیشتاز بود و در سایر صحنه های انقلابی نیز همواره در صف اول قرار داشت و مردم این خطه ولایت مدار به خوبی از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب دستگاه های مختلف و مردم برای کمک به مردم آسیب دیده از ویروس کرونا وارد صحنه شدند و در مرحله نخست کمک های قابل توجهی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد و اکنون در گام دوم نیز کمک هایی برای توزیع بین نیازمندان آماده شده است.

وی بیان کرد: پیش از این درگام نخست افراد نیازمندی شناسایی شدند که علاوه بر نیاز به بسته های غذایی و بهداشتی در زمینه های مختلفی نیازمند کمک بودند که این حمایت ها در گام دوم کمک های مومنانه پیش بینی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متشکل از دستگاه‌های مختلف در خوزستان تشکیل شده و اکنون در سطح گسترده‌ای وارد میدان شده و در زمینه کمک به اجاره بهای منزل، رفع مشکلات سیستم سرمایشی و تامین بسته های بهداشتی و نوشت افزار برای دانش آموزان فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که بیماری کرونا در خوزستان وجود دارد این حمایت ها نیز متوقف نخواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار