نماینده مسجدسلیمان:

امکانات ورزشی به خوبی در خوزستان توزیع نشده‌اند

تاریخ انتشار: دوشنبه 13 مرداد 1399 | 18:24 ب.ظ
امکانات ورزشی به خوبی در خوزستان توزیع نشده‌اند زمان مطالعه: < 1 دقیقه نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از چگونگی توزیع امکانات ورزشی در استان رضایت ندارم. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا ورناصری در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار با وزیر نفت پیرامون مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که با وزیر نفت در میان گذاشتم و قطعا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از چگونگی توزیع امکانات ورزشی در استان رضایت ندارم.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا علیرضا ورناصری در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار با وزیر نفت پیرامون مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که با وزیر نفت در میان گذاشتم و قطعا پیگیری خواهم کرد، شرایط نامطلوب مالی تیم نفت مسجدسلیمان بود که مطالبه هزاران جوان است.

وی افزود: از وزیر نفت نیز خواستم ورای آنچه که وزارت نفت را طبق مصوبات و قوانین جاری به اتمام ارتباطات مالی، سازمانی و مالکانه با تیم‌های حرفه‌ای فوتبال ملزم می‌کند، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در قبال ساکنان مناطق نفتی، تیم نفت را حمایت کند. او نیز قول مساعد داد که جهت رفع مشکلات تیم محبوب نفت نیز ما را همراهی کند. همچنین قطعا حمایت و پیگیری‌ام جهت رفع مشکلات تیم نفت مستمر خواهد بود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در ادامه نیز با بیان این که از چگونگی توزیع امکانات ورزشی در استان و چهار شهرستان حوزه خدمتم، راضی نیستم، افزود: ضمن این که از نحوه عملکردها پیرامون این موضوع، این گلایه و عدم رضایت خود را هم به نیابت از مردم شریف منطقه به وزیر نفت و سایر مسئولان مربوطه ابراز کردم.

وی با بیان اینکه خوزستان مهد دلاوران و پرورنده قهرمانانی است که از کوچه‌های خاکی با اندک امکانات و بدون زیرساخت‌های ورزشی برخاستند و افتخارآفرینی کردند، گفت: اما بروز استعدادها و کشف ظرفیت‌های ورزشی در تغییر شرایط به سوی روند حمایتی ورزش استان تاثیر چندانی نداشته است. من نیز برای ورزشکاران احترام خاصی قائلم و جهت رفع مشکلات این حوزه تلاش خواهم کرد، البته نتیجه‌گیری از ظرفیت مجلس جهت تغییر و ارتقای شرایط فعلی ورزش، با همکاری تمام نهادها میسر خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار