درخشش خوزستانی ها در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 14:47 ب.ظ
درخشش خوزستانی ها در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از درخشش باشگاه های خوزستان در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی ضمن تبریک به همه علاقه مندان باشگاه های کتابخوانی استان و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از درخشش باشگاه های خوزستان در چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کشور خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی ضمن تبریک به همه علاقه مندان باشگاه های کتابخوانی استان و تلاش های مستمرشان در طول یکسال فعالیت در باشگاه ها با اعلام این خبر گفت: استان خوزستان با ۱۳۰۰ باشگاه در استان مقام برتر را در کشور دارد. و در چهارمین دوره بیش از ۲۰ شهرستان آثارشان را به دبیرخانه کشوری ارسال کردند که با توجه به ویروس کرونا داوری و اختتامیه این جام از اسفندماه به الان تغییر یافت.

وی با اشاره به بخش های این جشنواره افزود: جام باشگاه های کتابخوانی در بخش نامه به نویسنده، فیلم ۶۰ ثانیه ای، تسهیلگر برگزیده، باشگاه برگزیده، کتابفروشی برتر و مسئول دبیرخانه برتر استانی و شهرستانی برگزار شد که از استان خوزستان شهرستان اندیمشک، رامهرمز، رامشیر و اهواز توانستند حائز مقام شوند.

جمشیدی اضافه کرد: باشگاه کتابخوانی مهرورزان به تسهیلگری خانم نیکو سرشت از رامشیر به عنوان باشگاه برگزیده موفق به کسب لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به هر عضو باشگاه،۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به تسهیلگر باشگاه و همچنین مبلغ ۳ میلیون تومان بن کتاب از سوی معاونت فرهنگی به باشگاه اهدا شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در بخش نامه به نویسنده راحله غیبی از باشگاه کتابخوانی همه کتاب می خوانند اندیمشک به تسهیلگری فهیمه سرمدی به عنوان نامه برگزیده انتخاب شد که لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به وی اهدا و به تسهیلگر باشگاه مبلغ ۱ میلیون تومان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در بخش نامه به نویسنده از محیا اهوازیان از باشگاه یارمهربان اهواز به تسهیلگری فرحناز عتاب تقدیر شد و لوح تقدیر جام به وی اهدا و مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به تسهیلگر باشگاه اختصاص یافت.

جمشیدی گفت: در بخش کانون مساجد باشگاه گلهای معرفت از مسجد حضرت زینب(س) شهرستان رامهرمز شایسته تقدیر شد. و در بخش دبیرخانه باشگاه های کتابخوانی فریبا حیدرپور مسئول دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خوزستان و لیلا مرادیان از دبیرخانه رامهرمز به عنوان دبیرخانه های فعال برگزیده شدند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: پنجمین دوره جام باشگاه ها ی کتابخوانی به زودی همزمان با کشور در خوزستان آغاز می شود.

گفتنی است،مراسم اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان چهارشنبه ۱ مردادماه در سالن اجتماعات بین المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار