تحویل ۵۰۵ واحد مسکونی از پروژه جابه جایی مناطق آلوده به نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 14:49 ب.ظ
تحویل ۵۰۵ واحد مسکونی از پروژه جابه جایی مناطق آلوده به نفت مسجد سلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و تحویل ۵۰۵ واحد از پروژه ۱۴۰۰ واحدی کوی ولیعصر مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان،بهمن شجاعی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که مناطق مسکونی آلوده به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و تحویل ۵۰۵ واحد از پروژه ۱۴۰۰ واحدی کوی ولیعصر مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان،بهمن شجاعی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که مناطق مسکونی آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان برای شهروندان این مناطق به وجود آورده بود، در سال‌های قبل تصمیم به جابه‌جایی ساکنان این مناطق گرفته شد.

وی افزود: به منظور جابه‌جایی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان، پروژه ۱۴۰۰ واحدی کوی ولیعصر مسجدسلیمان اجرایی شد.

 وی ادامه داد: برای این پروژه ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ساخت و تحویل این واحدها گفت: تاکنون ۵۰۵ واحد از ۱۴۰۰ واحد پروژه تحویل داده شده است و ۴۹۵ واحد دیگر در حال تکمیل است.

شجاعی افزود: پیشرفت فیزیکی واحدهای در حال تکمیل، از ۵۰ تا ۹۰ درصد است. ۴۰۰ واحد باقی مانده دیگر این طرح نیز در صورت تامین اعتبار ساخته خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار