مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تشریح کرد

جزئیات و نحوه ثبت‌نام وام کمک ودیعه اجاره مسکن

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 14:43 ب.ظ
جزئیات و نحوه ثبت‌نام وام کمک ودیعه اجاره مسکن زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به زمان، نحوه و شرایط متقاضیان دریافت وام کمک ودیعه اجاره مسکن گفت: ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا رضا رضایی در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به زمان، نحوه و شرایط متقاضیان دریافت وام کمک ودیعه اجاره مسکن گفت: ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا رضا رضایی در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش کرونا و رفاه حال متقاضیانی که قصد دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را دارند، ثبت‌نام از این متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۴ مردادماه با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ مردادماه به پایان خواهد رسید.

رضایی با بیان اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن برای مستأجران کلانشهر اهواز ۳۰ میلیون تومان است گفت: تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه، از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا تامین می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجران واجد شرایط پرداخت می‌شود و در دوره قرارداد، صرفاً سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت می‌شود و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا از طریق ارسال پیامک، ثبت‌نام اولیه را انجام می‌دهند و سپس در زمان‌بندی اعلام شده باید در سامانه وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به شرایط متقاضیان طرح تسهیلات بانکی کمک ودیعه اجاره مسکن گفت: داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا برای دریافت این تسهیلات الزامی است. همچنین متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت‌شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کدرهگیری باشند.

رضایی بیان کرد: گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت (با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر)، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار تعیین شده است.

وی افزود: شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود باید به نام فرد متقاضی باشد و زمان تکمیل اطلاعات، پرداخت تسهیلات و وثایق لازم برای اخذ وام متعاقباً از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار