معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد:

اجرای مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه در اعیاد قربان و غدیر

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 13:41 ب.ظ
اجرای مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه در اعیاد قربان و غدیر زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به ابلاغ مرحله دوم کمک‌های مومنانه از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه میان آسیب دیدگان کرونا، در اعیاد قربان و غدیر انجام خواهد شد. سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی اظهار کرد: در حوزه بسیج جهادی، روزانه ماسک تولید می‌شود اما برای برطرف شدن […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به ابلاغ مرحله دوم کمک‌های مومنانه از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه میان آسیب دیدگان کرونا، در اعیاد قربان و غدیر انجام خواهد شد.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی اظهار کرد: در حوزه بسیج جهادی، روزانه ماسک تولید می‌شود اما برای برطرف شدن کمبود ماسک، سرمایه گذاران باید دستگاه‌های تولید ماسک وارد کنند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، وی افزود: در داروخانه‌ها ماسک وجود دارد اما با قیمت بالا عرضه می‌شود بنابراین برای کاهش قیمت‌ها باید سازمان صمت به تمام دستگاه‌ها و خیرین و سرمایه‌گذاران فراخوان دهد تا ظرفیت تولید ماسک افزایش یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: اولویت ما مناطق محروم است و ماسک‌هایی که در حوزه بسیج تولید می‌شود نیز در این مناطق توزیع می‌شود.

حاجتی با اشاره به مشاهده آثار استفاده مردم از ماسک، گفت: برخی از افراد به صورت استثناء برای ویروس گردن کلفتی می‌کنند و می بینیم که در بیمارستان‌ها بستری هستند زیرا ویروس با کسی تعارف ندارد.

وی با اشاره به ابلاغ مرحله دوم کمک‌های مومنانه از سوی مقام معظم رهبری، افزود: مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه میان آسیب دیدگان کرونا، در اعیاد قربان و غدیر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: در صورتی که سازمان صمت پارچه مورد نیاز تولید ماسک را تامین کند، در مدت ۱۰ تا ۱۵ روز مشکل ماسک را برطرف می‌کنیم.

حاجتی در خصوص توزیع ماسک در داروخانه‌ها با قیمت بالاتر از مصوب، گفت: تا زمانی که ماسک مورد نیاز خوزستان توسط شرکت‌های بومی تامین شود، باید دست داروسازان باز باشد تا کمبود ماسک شدت نگیرد.

وی افزود: اگر نذر ماسک در خوزستان رخ دهد و داروخانه‌ها بدون سود و با قیمت خرید، ماسک را توزیع کنند بسیار کار خوبی است و خداوند سود آنها را خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هنوز مشخص نیست که امسال مراسم اربعین حسینی(ع) انجام شود یا خیر اما از همه دستگاه‌ها کمک می‌طلبیم تا علاوه بر توزیع غذا و نان، نسبت به توزیع ماسک نذری نیز اقدام شود.

حاجتی با اشاره به مقاومت برخی از مردم نسبت به استفاده از ماسک، بیان کرد: برای استفاده از ماسک باید به یکدیگر تذکر دهیم و کاری کنیم که فرد مقابل خجالت بکشد. با برخورد ناجا و نیروی انتظامی، کار در این زمینه درست نمی‌شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با گلایه از عدم همکاری برخی مدیران، تصریح کرد: برخی مدیران جهادی هستند اما به برخی مدیران که دستگاه عریض و طویل دارند، برای درخواست یک خودرو باید چند بار نامه ارسال می کردیم و دریغ از پشتیبانی. برخی مدیران باید توضیح دهند که چرا پشتیبانی نمی‌کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار