از میان ۱۲ کاندیدا؛

شهردار خرمشهر با ۴ رای انتخاب شد

تاریخ انتشار: شنبه 4 مرداد 1399 | 13:30 ب.ظ
شهردار خرمشهر با ۴ رای انتخاب شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرمشهر با دستور کار بررسی رزومه و استماع برنامه های پیشنهادی کاندیدای تصدی شهردار خرمشهر و انتخاب شهردار خرمشهر ظهر روز پنج شنبه دوم مرداد ماه با حضور هفت عضو شورا تشکیل شد. پیش از این ۱۲ نفر کاندیدا برای تشریح برنامه های خود اعلام آمادگی کرده […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرمشهر با دستور کار بررسی رزومه و استماع برنامه های پیشنهادی کاندیدای تصدی شهردار خرمشهر و انتخاب شهردار خرمشهر ظهر روز پنج شنبه دوم مرداد ماه با حضور هفت عضو شورا تشکیل شد.

پیش از این ۱۲ نفر کاندیدا برای تشریح برنامه های خود اعلام آمادگی کرده بودند که در روز پنج شنبه، چهار نفر انصراف خود را اعلام و هشت نفر نیز به بیان برنامه های پیشنهادی خود پرداختند.

در پایان محمود دلف لویمی با چهار رای موافق از هفت عضو شورا، به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد.

لویمی دارای دکترای سازه های آبی و کارشناسی مهندسی عمران است و برخی از سوابق شغلی او شامل معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از سال ۹۶ تا کنون، شهردار شهر دارخوین، مشاور شهردار منطقه ۸ اهواز، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری های استان خوزستان، مدیر پروژه پل زیرگذر کیان آباد، مسوول پروژه مطالعات ساماندهی حمل و نقل و ترافیک اهواز می شود.

لازم به ذکر است که پیش از این داوود دارابی شهردار خرمشهر بود که ۱۷ تیرماه سال جاری از سمت خود استعفا داد و با نظر شورا محسن یاسائیان به عنوان سرپرست عهده دار امورات شهرداری شد./ برنا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار