با حضور وزیر نیرو؛

۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 تیر 1399 | 00:38 ق.ظ
۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه با حضور وزیر نیرو و در دهمین هفته از پویش «هر هفته الف ب_ایران»۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان با اعتبار سه هزار و صد میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش نخبگان ۴۰ پروژه برق‌رسانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری سه هزار و صد میلیارد ریال در دهمین هفته از پویش «هر هفته الف […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با حضور وزیر نیرو و در دهمین هفته از پویش «هر هفته الف ب_ایران»۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان با اعتبار سه هزار و صد میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش نخبگان ۴۰ پروژه برق‌رسانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری سه هزار و صد میلیارد ریال در دهمین هفته از پویش «هر هفته الف ب_ایران» با حضور وزیر نیرو در مرکز پایش صنعت برق از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این پروژه‌ها که در بخش افزایش ظرفیت پست‌ها، افزایش ظرفیت بانک خازنی و افزایش طول خطوط در نقاط مختلف استان خوزستان است، باعث تقویت زیرساخت‌های صنعت برق در استان، افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌ها خواهد شد.

این آئین افتتاح و بهره‌برداری به طور هم‌زمان در استان‌های خوزستان، خراسان شمالی و مازندران از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد./مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار