به گزارش نخبگان، آیین افتتاح پیست موتور کراس و تریل با حضور افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)، رضا باقری رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان و علاقمندان به این رشته ورزشی مفرح در اهواز برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این آیین با اشاره به انجام مشترک این پروژه با سپاه حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان آماده استفاده از ظرفیت سپاه و همکاری در احداث پروژه ها در بخش‌های مختلف ورزش استان به صورت مشترک بوده و تا کنون در بعضی از نقاط اقداماتی انجام شده است که موجب افزایش سرانه ورزش  در خوزستان شده است.

افشین حیدری افزود: هزینه کردن در ورزش و افتتاح پروژه های ورزشی در کشور موجب ایجاد امنیت و افزایش شور و نشاط میان جوانان شده و ما امیدواریم هیات اتومبیلرانی استان با همکاری سپاه حضرت ولیعصر(عج) در سال جاری یک مسابقه  برگزار کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان در خصوص استاندارد های پیست موتورسواری موتورکراس و تریل اهواز گفت: این پیست با رعایت کامل مسایل ایمنی و استاندارد در راستای آموزش و ارتقا دانش نیروهای علاقه مند و توجه بیشتر به موضوع استعدادیابی احداث شده است.

لازم به ذکر است که پیست موتور کراس و تریل با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و حرکت جهادی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان امروز سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۹ افتتاح و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.

تامین زمین این پیست توسط سپاه صورت گرفته و این پیست در پادگان شهید غلامی احداث شده است، طراحی این پیست به صورت جهادی و کاملا رایگان بوده و علاقه مندان می توانند در این محل آموزش‌های لازم را فرا گیرند. / برنا