در جلسه پیش از بازی دو تیم فولاد و استقلال تصویب شد؛

مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه فولاد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 تیر 1399 | 17:29 ب.ظ
مخالفت سازمان لیگ با درخواست باشگاه فولاد زمان مطالعه: ۲ دقیقه نماینده سازمان لیگ با درخواست باشگاه فولاد برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهید علی هاشمی، سردار هور که با مشارکت بازیکنان همراه خواهد بود، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخالفت کرد. جلسه پیش از بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال با حضور نماینده سازمان لیگ شب گذشته (سوم تیرماه) برگزار شد. در این جلسه مقررات جدید […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نماینده سازمان لیگ با درخواست باشگاه فولاد برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهید علی هاشمی، سردار هور که با مشارکت بازیکنان همراه خواهد بود، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخالفت کرد.

جلسه پیش از بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال با حضور نماینده سازمان لیگ شب گذشته (سوم تیرماه) برگزار شد. در این جلسه مقررات جدید فوتبال باتوجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عوامل اجرایی تشریح و طی آن نیز قرار شد هر دو تیم تنها با ۲۰ نفر (۱۱ بازیکن اصلی به علاوه ۹ بازیکن ذخیره) در ورزشگاه حاضر شوند و اجازه ورود به بیش از سه بازیکن اضافه (خارج از لیست) داده نشود.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، در این جلسه اعلام شد دو تیم قبل از شروع بازی حق گرفتن بنر و هرگونه عکس دسته جمعی را ندارند و شادی پس از گل نیز به صورت دسته‌جمعی ممنوع است.

همچنین با توجه به این که امروز، چهارم تیرماه سالگرد شهادت علی هاشمی، سردار هور است، باشگاه فولاد درخواست برگزاری مراسم گرامیداشت این شهید را پیش از آغاز بازی داشت که نماینده سازمان لیگ با این درخواست که با مشارکت بازیکنان همراه خواهد بود، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مخالفت کرد. البته عکس این شهید به منظور گرامی داشت یاد و خاطره او در ورزشگاه نصب خواهد شد.

در این جلسه عنوان شد، دیدار فولاد – استقلال به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود.

همچنین طبق اعلام سازمان لیگ، تعویض‌ها در این دیدار در ۵ نوبت خواهد بود، ضمن این که ۲ زمان استراحت ۳ دقیقه‌ای در هر نیمه با توجه به گرمای هوای اهواز در نظر گرفته خواهد شد.

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، ورود خبرنگاران به ورزشگاه ممنوع است و تنها ۵ عکاس که از قبل تعیین شده‌اند، در کنار زمین حاضر خواهند بود و از این بازی عکاسی می‌کنند.

به گزارش نخبگان، همچنین تمام ورزشگاه فولاد برای میزبانی ایمن، روز گذشته سوم تیرماه ضدعفونی و پلمب شد. تونل‌های ضدعفونی کننده نیز شب گذشته در ورزشگاه فولاد نصب شدند. باشگاه فولاد تاکنون تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای میزبانی از استقلال و سایر رقبا در اهواز رعایت کرده است.

فولاد از ساعت ۲۱ امشب، چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف استقلال تهران می‌رود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار