تامین آب شرب پایدار “چوئبده” آبادان تا مهرماه

تاریخ انتشار: شنبه 31 خرداد 1399 | 20:04 ب.ظ
تامین آب شرب پایدار “چوئبده” آبادان تا مهرماه زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه احداث تاسیسات آبرسانی به چوئبده آبادان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم این طرح در اوایل مهرماه سال جاری به اتمام برسد و تامین آب منطقه چوئبده به صورت جداگانه از آبادان انجام شود. به گزارش نخبگان صادق حقیقی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه احداث تاسیسات آبرسانی به چوئبده آبادان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم این طرح در اوایل مهرماه سال جاری به اتمام برسد و تامین آب منطقه چوئبده به صورت جداگانه از آبادان انجام شود.

به گزارش نخبگان صادق حقیقی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب منطقه چوئبده آبادان اظهار کرد: برای حل مشکل آب چوئبده آبادان در حال احداث تاسیسات آبرسانی از جمله تصفیه‌خانه، تاسیسات مخزن، فیلتراسیون، ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال هستیم تا در زمانی که خطوط انتقال آب از آبادان به این منطقه دچار مشکل می‌شوند، آب منطقه قطع نشود.

وی با بیان اینکه احداث این تاسیسات آبرسانی به چوئبده آبادان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: علاوه بر احداث این تصفیه‌خانه، اقداماتی در زمینه اصلاح شبکه نیز انجام می‌شود تا مشکلات تامین آب شرب به صورت پایدار رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تلاش می‌شود این طرح تا اوایل مهرماه سال جاری به اتمام برسد، تصریح کرد: مشکل آب منطقه چوئبده آبادان به صورت موقت حل شده است و با تکمیل پروژه‌هایی که در دست انجام هستند، مشکل آب این منطقه برای همیشه حل می‌شود و آب مورد نیاز این منطقه، مستقل از تاسیسات آبادان تامین خواهد شد.

حقیقی‌پور گفت: عده‌ای هم اکنون در حال بحران‌سازی هستند و هیچ مساله‌ای برایشان بهتر از بحران آب نیست. آب یک موضوع اجتماعی است و عده‌ای از این مساله سوءاستفاده می‌کنند و تلاش دارند در بحث آب برای خوزستان بحران‌سازی کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار