تقدیر نامه یک ستاره ی جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت پیشگامان فولاد جنوب اهدا شد

تاریخ انتشار: جمعه 30 خرداد 1399 | 14:59 ب.ظ
تقدیر نامه یک ستاره ی جایزه ملی تعالی سازمانی به شرکت پیشگامان فولاد جنوب اهدا شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه تقدیر نامه یک ستاره‌ ی جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۱۳۹۸، روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ در همایش تعالی سازمانی واقع در محل سازمان مدیریت صنعتی تهران به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اهدا شد. به گزارش نخبگان عباس تفضلی مدیرعامل شرکت پیشگامان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: شرکت مهندسین مشاور […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تقدیر نامه یک ستاره‌ ی جایزه ملی تعالی سازمانی سال ۱۳۹۸، روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ۱۳۹۹ در همایش تعالی سازمانی واقع در محل سازمان مدیریت صنعتی تهران به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اهدا شد.

به گزارش نخبگان عباس تفضلی مدیرعامل شرکت پیشگامان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب پس از تغییر مدیریت در ماه‌های آغازین سال ۱۳۹۷ و همزمان با دومین سال حضور خود در جایزه تعالی سازمانی که به وسیله سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، با اجرای ۱۰ پروژه بهبود که حاصل یک کار گروهی و منسجم در طول سال ۱۳۹۸ بود، موفق به تحقق این هدف مهم شد.
وی افزود: این شرکت در سال ۱۳۹۹ اهداف کسب رتبه های بالاتر در تعالی سازمانی، اخذ رتبه‌های مهندسی از سازمان برنامه و بودجه و بازرسی از موسسه استاندارد ملی ایران را دنبال می‌نماید.

مدیرعامل پیشگامان در پایان سخنان خود، این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ فولاد مردان به‌ ویژه مدیرعامل گروه فولاد خوزستان و همکاران پرتلاش خود تبریک گفته و آرزوی موفقیت‌های بیش از پیش را در سال جاری، همراه با تندرستی برای تمامی همکاران و خانواده محترم آنان از درگاه‌ خداوند منان خواستار شد.

54

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار