سفر وزیر ورزش به خوزستان / افتتاح بیش از ۱۲ پروژه بزرگ ورزشی تا اسفند

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 خرداد 1399 | 23:04 ب.ظ
سفر وزیر ورزش به خوزستان / افتتاح بیش از ۱۲ پروژه بزرگ ورزشی تا اسفند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا اسفندماه سال جاری ۱۲ تا ۱۵ پروژه بزرگ و ارزشمند ورزشی خوزستان تکمیل و افتتاح خواهند شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت و گویی، درخصوص جلسه اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان، اظهارکرد: جلسه بسیار خوبی در دفتر وزیر ورزش […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا اسفندماه سال جاری ۱۲ تا ۱۵ پروژه بزرگ و ارزشمند ورزشی خوزستان تکمیل و افتتاح خواهند شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا افشین حیدری در گفت و گویی، درخصوص جلسه اخیر خود با وزیر ورزش و جوانان، اظهارکرد: جلسه بسیار خوبی در دفتر وزیر ورزش با حضور آقای حسینی، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان داشتیم و در خصوص پروژه های ورزشی استان خوزستان به ویژه سالن بزرگ ۴۵۰۰ نفری اهواز به صحبت پرداختیم.

توقف سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز با ۱۵ درصد پیشرفت

وی بیان کرد: سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز، ۱۴ سال است که کار احداث آن آغاز شده است ولی در ۱۵ تا ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است. سال گذشته نیز تفاهم نامه ای در خصوص این پروژه با وزارت ورزش منعقد کردیم ولی متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و این که تخصیص بخشی از اعتبارات وزارت ورزش جا به جا شد، متاسفانه این پروژه پیش نرفت.

احتمال افتتاح بزرگترین سالن ورزشی اهواز در هفته دولتِ سال ۱۴۰۰

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: امسال جلسه بسیار خوبی برای سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز داشتیم و مقرر شد، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان، مناقصه فاز یک را که شامل سوله و سقف سالن می شود به سرانجام برساند. فاز دوم آن نیز به صورت ۵۰ – ۵۰ بین وزارت ورزش و استان انجام خواهد شد. در نهایت نیز امیدواریم که این سالن با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان ساخته شود. همچنین امیدواریم که هفته دولت سال آینده این سالن به افتتاح برسد.

وی گفت: در این جلسه همچنین توافق شد که به تعدادی از پروژه های خوزستان با ردیف ملی، از محل اعتبارات وزارت ورزش، مبلغی جهت تکمیل اختصاص داده شود.

افتتاح بیش از ۱۲ پروژه بزرگ ورزشی تا اسفندماه

حیدری با بیان این که تا اسفندماه سال جاری نیز ۱۲ تا ۱۵ پروژه بزرگ و ارزشمند ورزشی خوزستان تکمیل خواهد شد و به بهره برداری می رسد، افزود: از جمله این پروژه ها می توان به خانه کشتی ایذه و اندیمشک، استخر سوسنگرد و هندیجان و مجموعه کمپلو اهواز و ۲ سالن ورزشی در شهرستان کارون اشاره کرد. همچنین امیدواریم تعداد زیادی از زمین های چمن در شهرستان های هویزه و سوسنگرد که کارهای زیرساختی آن ها انجام شده است و در مرحله مناقصه هستند، به بهره برداری برسند.

سفر وزیر ورزش به زودی به خوزستان

وی با اشاره به سفر وزیر ورزش به خوزستان، گفت: آقای سلطانی‌فر به زودی برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به خوزستان سفر خواهد کرد. در این سفر پروژه هایی از جمله ساختمان هیات های ورزشی در اهواز، مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول، خانه بوکس اهواز، سالن ورزشی مسجدسلیمان، مجموعه ورزشی بانوان معلول در اهواز و چندین پروژه بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین توزیع تجهیزات ورزشی به چند خانه روستایی و ورزش محلات و مناطق حاشیه ای با حضور وزیر ورزش انجام خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار