شهردار شاعری:

فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 خرداد 1399 | 22:23 ب.ظ
فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون زمان مطالعه: ۳ دقیقه پروژه قطار شهری اهواز که عملیات اجرایی‌اش در سال ۸۵ با دبدبه و کبکبه و معرفی شرکت کیسون به عنوان پیمانکار تمام و کمال پروژه آغاز شد، بعد از ۱۵ سال فراز و نشیب، این اواخر سوت و کور مانده بود و حالا امروز شهردار اهواز خبر فسخ قرارداد با پیمانکار را داده است. به […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پروژه قطار شهری اهواز که عملیات اجرایی‌اش در سال ۸۵ با دبدبه و کبکبه و معرفی شرکت کیسون به عنوان پیمانکار تمام و کمال پروژه آغاز شد، بعد از ۱۵ سال فراز و نشیب، این اواخر سوت و کور مانده بود و حالا امروز شهردار اهواز خبر فسخ قرارداد با پیمانکار را داده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، اختلافات مالی بین شهرداری اهواز و پیمانکار پروژه ادامه داشت و کیسون نه کنار می‌رفت و نه کار را از سر می‌گرفت و قرارداد سفت و سختی که بسته بود هم به این آسانی برای شهرداری اهواز به عنوان کارفرما قابل فسخ نبود؛ قراردادی که زور وزارت کشور و قوانین اداری هم به آن نمی‌رسید. این گونه بود که شهرداری اهواز دست بسته مانده و پروژه نیمه تمام قطار شهری سال‌ها بود که خاک می‌خورد.

در این شرایط، موسی شاعری، شهردار اهواز دیشب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شده بود، نوشت: “قصه پر غصه مترو اهواز به اوج خود رسیده است. روز گذشته جلسه مفصل و پرتنشی در تهران و در محل سازمان شهرداری‌های کل کشور و با حضور نمایندگان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی فنی کشور، نماینده دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، انصاری رئیس هیات مدیره کیسون و وکلایش، شرکت مشاوره پروژه و من و همکارانم و تعدادی از اعضای شورای شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه طولانی و پرهیاهو مثل تمام ۱۵ سال گذشته، هیچ تفاهمی صورت نگرفت! مالک کیسون در این جلسه خطاب به من گفت “حرف‌های تو را نمی‌فهمم! تو می‌خواهی اصطلاحا ما از این پروژه طلاق بگیریم و من صریح بگویم ما طلاق نمی‌گیریم!”

خطاب به شما مخاطبین و همراهان بسیار عزیز می‌گویم: تنها میثاق من به عنوان شهردار اهواز با شما مردم، مهربانی است که در میان‌تان متولد شده و رشد کرده‌ام و ما در خصوص حقوق حقه شما با احدی مماشات نخواهیم کرد و تسلیم هیچ فشار و ارعابی نخواهم شد. از اولین روز حضورم تاکید کردم که این زخم کهنه باید تعیین تکلیف شود.

حالا و پس از بررسی همه جوانب امر و مشورت با صاحب‌نظران، تصمیم نهایی ما در خصوص این پروژه اتخاذ شده است و به امید خدا طی چند روز آتی در حضور اصحاب رسانه رسما آن را اعلام و ابلاغ خواهم کرد. تصمیمی که شاید مهم‌ترین تصمیم دوران مدیریتی من باشد. خبری در راه است…”

به نظر می‌رسد خبر شهردار این باشد: قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون فسخ شد.

شهردار اهواز دقایقی پیش در صفحه خود در اینستاگرام خبر داده است: قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون فسخ شد.

با همراهی همه ارکان مدیریت شهری و استاندار خوزستان بالاخره تصمیم بزرگ اجرایی شد. جزئیات آن به زودی منتشر خواهد شد.

شاعری به پیوست این جملات، صفحه‌ای به امضای خودش با موضوع ابلاغ فسخ قرارداد خطاب به مشارکت کیسون-نورینکو منتشر کرده است.

حال باید منتظر اخبار و جزئیات بعدی این پروژه داستانی بود.

انتهای پیام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار