با حضور استاندار خوزستان انجام شد؛

افتتاح بزرگترین واحد تولید فرومنگنز کشور در اندیمشک

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 خرداد 1399 | 21:20 ب.ظ
افتتاح بزرگترین واحد تولید فرومنگنز کشور در اندیمشک زمان مطالعه: < 1 دقیقه با حضور استاندار خوزستان بزرگترین واحد تولید فرومنگنز کشور در اندیمشک به بهره‌برداری رسید. واحدهای تولیدی فاز یک کنسانتره سنگ آهن و فاز ۲ فروسیلیکومنگنز امروز ۲۲ خردادماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اندیمشک افتتاح شدند. این دو فاز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای ۴۵۰ نفر در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با حضور استاندار خوزستان بزرگترین واحد تولید فرومنگنز کشور در اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

واحدهای تولیدی فاز یک کنسانتره سنگ آهن و فاز ۲ فروسیلیکومنگنز امروز ۲۲ خردادماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اندیمشک افتتاح شدند. این دو فاز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای ۴۵۰ نفر در جهت اقتصاد مقاومتی امروز به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، این واحد بزرگترین واحد تولید فرومنگنز کشور است که در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک احداث شده است.

امروز همچنین عملیات اجرایی فاز جدید واحد تولیدی فروآلیاژ اندیمشک با اعتبار ارزی ۱۳ میلیون یورو و اعتبار ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال با اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر آغاز شد.

در این مراسم‌ امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان حضور داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار