کارخانه تولید گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو افتتاح خواهد شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 خرداد 1399 | 23:10 ب.ظ
کارخانه تولید گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو افتتاح خواهد شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه کارخانه تولید گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال، روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ با حضور مقامات کشوری به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. به گزارش نخبگان و به نفل از خبرنگار روابط عمومی، علی محمدی مدیرعامل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارخانه تولید گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال، روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ با حضور مقامات کشوری به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

به گزارش نخبگان و به نفل از خبرنگار روابط عمومی، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان این خبر افزود: کارخانه تولید گندله شرکت سیمیدکو در مجموع با ظرفیت ۵ میلیون تن طراحی شده و در فاز اول با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال، در اردیبهشت ماه سال جاری با توان متخصصان ایرانی و بدون حضور کارشناسان خارجی راه اندازی شده است؛ که گندله تولید شده از مواد اولیه این کارخانه تامین می‌گردد.
محمدی گفت: احداث کارخانه گندله‌ سازی در سال ۱۳۹۴ اجرایی شده و روز پنج شنبه ۲۲ خردادماه ۱۳۹۹ رسما فاز اول این طرح افتتاح می گردد و این موفقیت مرهون سیاست‌ های وزارت صمت و تلاش‌های مدیران ارشد حوزه معدن و صنایع معدنی از جمله ایمیدرو و شرکت فولاد خوزستان است و مجموعه شرکت سیمیدکو در تلاش است با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری امسال بنام سال جهش تولید، این مهم را در عمل اثبات کند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، با راه اندازی فاز اول کارخانه گندله سازی شرکت سیمیدکو برای ۱۵۰۰ تن از جوانان منطقه بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می گردد.

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) از شرکت های تابعه گروه فولاد خوزستان است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار