فرماندار مسجدسلیمان:

آغاز بکار ساخت ۵۴۰ واحد مسکونی در شهرک امام رضا(ع)شهرستان مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 خرداد 1399 | 20:00 ب.ظ
آغاز بکار ساخت ۵۴۰ واحد مسکونی در شهرک امام رضا(ع)شهرستان مسجدسلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل با اعلام این خبر گفت:بعد از زلزله تیرماه در شهرستان مسجدسلیمان نگاه ملی متوجه این شهرستان شد و دولت بصورت کامل برای جبران خسارات وارده، پای کار آمد و مجوز احداث ۵۴۰ واحد مسکونی در این شهرستان صادر شد. وی ادامه داد:همه اقدامات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل با اعلام این خبر گفت:بعد از زلزله تیرماه در شهرستان مسجدسلیمان نگاه ملی متوجه این شهرستان شد و دولت بصورت کامل برای جبران خسارات وارده، پای کار آمد و مجوز احداث ۵۴۰ واحد مسکونی در این شهرستان صادر شد.

وی ادامه داد:همه اقدامات لازم در شهرک ۵۴۰ واحدی برای شروع روند احداث صورت گرفت و اکنون رسما کار احداث این شهرک آغاز شده است.

وی اضافه کرد:جدا از شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا(ع)،مجوز ساخت ۳۰۰واحد دیگر گرفته شد و اکنون زمین مشخص و مطالعات اولیه در حال انجام است که بزودی شروع خواهد شد.
فرماندار مسجدسلیمان در پایان گفت:در صورت همکاری مردم،در سال جاری ۴۵۰۰واحد مسکونی از بافت فرسوده شهرستان،بازآفرینی خواهند شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار