باید حق مردم خوزستان از وزارت نفت گرفته شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 خرداد 1399 | 19:18 ب.ظ
باید حق مردم خوزستان از وزارت نفت گرفته شود زمان مطالعه: ۳ دقیقه سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، که باید در اختیار مردم قرار گیرد. به گزارش نخبگان سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست نمایندگان با استاندار خوزستان اظهار کرد: باید حق مردم این استان […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، که باید در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش نخبگان سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست نمایندگان با استاندار خوزستان اظهار کرد: باید حق مردم این استان و مسولیت های اجتماعی که نفت در برابر مردم استان خوزستان دارد از وزارت نفت گرفته شود.

وی افزود: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، باید بتوان چند حرکت جهادی و انقلابی عمل گرا و ملموس در اختیار مردم قرار دهیم چرا که تشکیل جلسات متعدد و عملی نشدن تصمیمات دیگر چاره ساز نخواهد بود و باید به سمت عمل‌گرایی برویم و سعی کنیم کارها را اجرایی‌تر دنبال کنیم.

حسینی ادامه اذعان داشت: میدانیم که مسئولین استان نیز به مسئولیت های خود عمل میکنند ولی از استاندار خوزستان انتظار میرود که در انتخاب مدیران اجرایی استان قاطع تر عمل کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه اگر هشداری داده می‌شود به منزله‌ی مطالبه گری برای مردم است، افزود: دیگر نیازی به تبلیغات انتخاباتی نداریم و در برابر مردم مسئولیم و در جلساتی که برگزار میشود باید مدافع مردم و کشورمان باشیم.

نماینده اهواز گفت: ما نمایندگان مردم اگر به دنبال سهمی در مجلس و هیئت رئیسه هستیم باید برای مطالبات مردم باشد و انتسید کریم حسینی

انتظار می‌رود با وحدت تمام نمایندگان با وزارت خانه ها تعاملات خوبی شروع کنیم و با شروع خوبی که از مجلس یازدهم دیده شد، قطعا میتوان آن امیدی که در نظر مقام معظم رهبری است را به مردم بازگردانیم.

سید کریم حسینی  گفت: اگر مسئولین اجرای استان خوزستان و دولت، همت و اراده کنند، قطعاً مجلس هم تکیه گاه خوبی برای آن ها در راه خدمت بیشتر به مردم خواهد بود.

نماینده منتخب مردم اهواز در مجلس یازدهم با بیان اینکه مشکلات آب شرب استان خوزستان ناامنی روانی برای مردم ایجاد کرده‌ است، گفت: وجود مشکلات آب شرب در استان خوزستان با وجود ۵ حوزه پر آب  در این منطقه زیبنده کشور نیست.

سید کریم حسینی ، با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با تخصیص ۵۰ میلیون یورو از صندوق ذخیره ارزی برای رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم، اولویت‌دار و حساس اجتماعی، مسئله آب شرب استان خوزستان و به ویژه اهواز است که باید هر چه سریع‌تر به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به عدم تحقق وعده‌های مسئولان اجرایی برای حل مشکل آب شرب اهواز، افزود: وجود مشکلات آب شرب استان خوزستان، شهرستان اهواز‌، حمیدیه و کوت عبدالله علی‌رغم داشتن ۵ حوزه پر آب و رود عریض و طویل زیبنده جمهوری اسلامی نیست و قطعاً یکی از نقاط ضعفی است که مسئولان استانی و کشوری باید به آن اعتراف کنند.

این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه امیدواریم به برکت کمک‌های مقام معظم رهبری مشکلات آب اهواز حل شود، تصریح کرد: متاسفانه علی‌رغم وجود مشکلات عدیده آب شرب در استان خوزستان هنوز هم زمزمه طرح‌های مختلف انتقال آب از سوی مسئولان اجرایی به ویژه وزارت نیرو به گوش می‌رسد.  اجرای طرح‌های انتقال آب استان خوزستان فشار بسیار زیادی را به مردم وارد می‌کند.

حسینی با تاکید بر اینکه مشکلات آب شرب استان خوزستان ناامنی روانی برای مردم ایجاد کرده‌ است، افزود: نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور باید هر چه سریع‌تر برای رفع موانع تامین آب شرب شهرستان‌های استان خوزستان همت کنند.

وی اظهار کرد: امروز علاوه بر مشکلات مختلفی که برای تامین آب شرب  مردم استان خوزستان وجود دارد،  تامین آب کشاورزی این استان هم علی‌رغم داشتن بیشترین سهم در تولید محصولات کشاورزی کشور و با داشتن جلگه‌ای پهناور و جامعه فعال در امر کشاورزی با مشکلات بسیار زیادی مواجه است.

این نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه برای حل مشکلات آب شرت اهواز وعده‌های بسیار زیادی داده شده و امروز  نیازمند عمل به آنها هستیم، اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز به صورت جدی پیگیر حل مشکلات آب این منطقه بوده و از حق نظارتی و قانونی خود استفاده ‌خواهند کرد.  نمایندگان مردم اهواز نسبت به سپردن مدیریت حوزه آب به مدیران و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی بسیار حساس بوده و از روز اول کاری این موضوع را پیگیری خواهند کرد. قطعا مردم هم انتظار دارند در این مرحله وعده های مسئولان محقق شود.

منبع : فارس – خانه ملت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار