مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: آتش سوزی در انبار تراورس های قدیمی خطوط ریلی بطور کامل مهار شده است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 خرداد 1399 | 22:38 ب.ظ
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: آتش سوزی در انبار تراورس های قدیمی خطوط ریلی بطور کامل مهار شده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: آتش سوزی در انبار تراورس های قدیمی خطوط ریلی بطور کامل مهار شده است علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، از مهار آتش در یکی از انبارهای تراورس های قدیمی خطوط ریلی فولاد خوزستان خبر داد. وی افزود: تراورس های خط ریلی قدیمی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:
آتش سوزی در انبار تراورس های قدیمی خطوط ریلی بطور کامل مهار شده است

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، از مهار آتش در یکی از انبارهای تراورس های قدیمی خطوط ریلی فولاد خوزستان خبر داد.

وی افزود: تراورس های خط ریلی قدیمی و چوبی از رده خارج شده در شرکت فولاد خوزستان در انبار کارگاه خطوط ریلی در ضلع شمالی شرکت نگهداری می شوند و امروز این تراوس ها که از جنس چوب اشباع در مواد نفتی هستند، آتش گرفته اند.

محمدی اظهار داشت: این حریق با تلاش کارکنان ایمنی و آتش نشانی شرکت فولاد خوزستان و با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد اکسین به موقع کنترل و اطفا حریق بصورت کامل انجام شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ضمن تقدیر از کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی شرکت، سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و فولاداکسین، تاکید داشت: در پی این حریق خوشبختانه هیچ گونه خسارتی به انبارها و سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان نرسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار