کمک‌های مومنانه در دستان اتوبوسرانان اهوازی جای می‌گیرند

تاریخ انتشار: شنبه 3 خرداد 1399 | 02:13 ق.ظ
کمک‌های مومنانه در دستان اتوبوسرانان اهوازی جای می‌گیرند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین اتوبوسرانان بخش خصوصی خبر داد. به گزارش نخبگان کوروش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از توزیع ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین اتوبوسرانان بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش نخبگان کوروش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، ۱۰۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های رانندگان بخش خصوصی که به واسطه ۲ ماه تعطیلی ناوگان دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع می‌شود.

او اظهار داشت: این بسته‌های غذایی شامل؛ ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، رب، خرما، ماکارونی، سویا، دستمال کاغذی، مایع دستشویی و حبوبات به ارزش هر بسته غذایی ۲ میلیون ریال هستند.

سبزعلی با بیان اینکه این بسته‌ها از سوی اداره روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج سازمان در بین خانواده‌های رانندگان و اتوبوس داران بخش خصوصی که در این ایام فاقد درآمد هستند در قالب کمک‌های مومنانه، توزیع شد، اظهار داشت: طرح همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی ایجاد شده بواسطه ویروس کرونا است که تا کنون ۸ مرحله از آن انجام شده و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار