ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم

تاریخ انتشار: جمعه 2 خرداد 1399 | 16:04 ب.ظ
مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیامی تصریح کرد: مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم. مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیامی تصریح کرد: مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم.
مدافع همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستیم

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از سوی “ارسلان غمگین” پیامی به این شرح صادر شد.
“روز جهانی قدس، میراثی گران بها‌ از امام راحل(ره) و نشانگر عمق اعتقاد ایمانی و انسانی ملت بزرگ ایران اسلامی است. دولت‌ غاصب‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، محکوم ‌به ‌فناست.
امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می داریم که به برکت خون شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم به ویژه خون سردار رشید سپاه هشت اسلام “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در بخش های مختلف علمی، صنعتی، هسته ای، فن آوری، پزشکی، هوافضا، نانو و صدها علوم دیگر آن هم به دست جوانان غیور ایران اسلامی تحسین جهانیان را برانگیخته و موجب شادمانی و تقویت ملت های مظلوم و تضعیف دشمنان اسلام شده است.
همه این دستاوردهای بزرگ با اتکال به قدرت لایزال الهی و اعتماد به توانمندی های داخلی، به رغم همه توطئه ها، تحریم ها و فشار های حداکثری دشمنان ملت ایران بوده و به برکت خون شهدای بزرگ دفاع مقدس و دفاع از جبهه مقاومت و ایمان مجاهدان و رزمندگان اسلام، سلاح مقاومت از سنگ به موشک های نقطه زن و از قلاب سنگ به پهبادهای پیشرفته تغییر کرده است و توازن قدرت را به نفع اسلام و محور مقاومت تغییر داده است.
به همین مناسبت در لبیک گویی به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، جامعه کار خوزستان متشکل از کارگران، کارفرمایان، صنعت گران و تعاونگران- که در خط مقدم کار و تولید قرار دارند- روز جهانی قدس را گرامی می دارند و خود را مدافعان همیشگی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف می دانند.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز با گرامی داشت روز جهانی قدس، همگام با امت اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی بر دفاع از مستضعفان جهان و آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم و مقابله با استکبار جهانی و محو غده سرطانی جهان اسراییل جنایتکار تاکید می کند.”

ارسلان غمگین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار