معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان:

۵۰۰۰بسته غذایی برای نیازمندان توسط اصناف خوزستان آماده شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 21:29 ب.ظ
۵۰۰۰بسته غذایی برای نیازمندان توسط اصناف خوزستان آماده شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: پنج هزار بسته غذایی برای کمک به نیازمندان خوزستان توسط اصناف استان آماده شده است. به گزارش نخبگان عبدالرضا حاجتی ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از بسیج اصناف و صنوف مختلفی که در این راستا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: پنج هزار بسته غذایی برای کمک به نیازمندان خوزستان توسط اصناف استان آماده شده است.

به گزارش نخبگان عبدالرضا حاجتی ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از بسیج اصناف و صنوف مختلفی که در این راستا همکاری و مشارکت کردند، اظهار کرد: برخی از اصناف به رغم اینکه خود نیز به واسطه شیوع این بیماری آسیب‌های مالی دیدند اما بدون هیچ چشم داشتی در این رزمایش کمک خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری تا کوچک‌ترین فرد در دورافتاده‌ترین مناطق نیز تا حد توان خود برای تحقق فرمایشات ایشان تلاش کردند، افزود: برخی از مردم و جهادگران با بسته‌بندی مواد غذایی به صورت داوطلبانه خواستار داشتن سهمی از این کمک‌ها بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: تاکنون پنج هزار بسته توسط اصناف و بازاریان در استان خوزستان آماده شده است که ارزاق شامل برنج، رب، سویا، شکر و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها بوده است./ مهر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار