فرماندار مسجدسلیمان :

از سرمایه گذاران بومی و غیربومی دعوت می کنم به میدان بیایند/با همه توان پذیرای سرمایه گذاران هستیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 خرداد 1399 | 21:23 ب.ظ
از سرمایه گذاران بومی و غیربومی دعوت می کنم به میدان بیایند/با همه توان پذیرای سرمایه گذاران هستیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان گفت:با توجه به ظرفیت بالای منطقه در زمینه های گردشگری،تفریحی،توریسم،کشاورزی،صنعت و… لازم است تا بیشتر از گذشته شاهد حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی در شهرستان باشیم. وی ادامه داد:از کلیه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل ضمن تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان گفت:با توجه به ظرفیت بالای منطقه در زمینه های گردشگری،تفریحی،توریسم،کشاورزی،صنعت و… لازم است تا بیشتر از گذشته شاهد حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی در شهرستان باشیم.
وی ادامه داد:از کلیه سرمایه گذاران بومی و غیربومی دعوت می کنیم تا برای سرمایه گذاری در همه زمینه های گردشگری،صنعتی و…..در شهرستان پای کار بیایند.

فرماندار مسجدسلیمان تاکید کرد:در همه زمینه ها از سرمایه گذاران حمایت می کنیم و بدون شک تا پایان در کنار آن ها خواهیم ماند زیرا تشویق و ترغیب سرمایه گذاران در شهرستان باعث ایجاد اشتغال،توسعه و آبادانی خواهد شد.

پاکدل اضافه کرد:با همه توان خود پذیرای سرمایه گذاران بومی و غیربومی هستیم و با استفاده نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف، طرح های پیشنهادی خوبی را هم در صورت تمایل به سرمایه گذاران ارائه خواهیم کرد.
وی در پایان گفت:در روزهای گذشته هم چندین جلسه با سرمایه گذاران بومی در شهرستان برگزار کردیم که آنها هم بزودی کار خود را شروع خواهند کرد و اکنون در مراحل اولیه شروع کار خود هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار