راکد ماندن برخی پروژه‌های خوزستان به دلیل همکاری نکردن دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 | 22:56 ب.ظ
راکد ماندن برخی پروژه‌های خوزستان به دلیل همکاری نکردن دستگاه‌ها زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همکاری نکردن برخی از دستگاه‌های خوزستان باعث راکد ماندن بسیاری از پروژه‌های اقتصادی این استان شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصادی خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری با گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی استان به […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همکاری نکردن برخی از دستگاه‌های خوزستان باعث راکد ماندن بسیاری از پروژه‌های اقتصادی این استان شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصادی خوزستان در سرسرای شهید رجایی استانداری با گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی استان به دلیل همکاری نکردن در اجرای پروژه‌ها، بیان کرد:پارسال پروژه‌های مهم اقتصادی در استان در دست اجرا بود که متاسفانه به دلیل همکاری نکردن برخی دستگاه‌ها این پروژه‌ها بدون تکلیف ماند و پیشرفتی حاصل نشد.

وی گفت: باید طرح‌هایی انتخاب شوند که ویژگی خاصی داشته باشند، به طور مثال طرح‌هایی که ارزش افزوده خاصی ایجاد می‌کنند، صادرات محور هستند و به طور کلی در کشور و استان منحصر به فرد هستند باید در استان عملیاتی شوند.

حسن زاده بیان کرد: باید بررسی مجددی بر روی طرح‌ها صورت بگیرد و طرح‌هایی در استان برای اجرا انتخاب شوند که به بهره‌برداری منجر شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به انتخاب شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “جهش تولید” و عمل کردن به آن در خوزستان، گفت: همه ارکان نظام اعم از قوه مجریه، قضاییه و مقننه باید برای تحقق این امر مهم وارد میدان شوند و به حرف اکتفا نکنند.

حسن زاده افزود:  بنابراین هر طرح و پروژه ای که اعلام و پیگیری می‌شود باید با محوریت شعار امسال باشد.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به جهش تولید، همه عوامل مخل تولید و کندکننده سرعت تولید شناسایی و حذف شوند ادامه داد: به همین دلیل قوانین مشکل دار باید اصلاح شوند و اگر نیاز فوری به دستورالعمل‌ جدید است، خیلی فوری باید تبیین و تصویب شود.

معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه این نشست با انتقاد از عملکرد سازمان آب برق استان در پیگیری و رسیدگی به پروژه ها بیان کرد: این سازمان برای خود قوانین مجزایی وضع کرده و به مصوبات ستادهای استانی بی توجه است، این نوع رفتار ذر زمینه پروژه هایی که زحمات زیادی برای آنها کشیده شده و هزینه های بالایی را برای دولت داشته اند ، قابل پذیرش نیست.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار