پلمب ۱۲۵۴ واحد صنفی متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 | 19:52 ب.ظ
پلمب ۱۲۵۴ واحد صنفی متخلف در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در خوزستان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا بهرام جباری در گفت‌وگویی با اشاره به انجام بازرسی‌ها از اصناف در سطح استان، اظهار کرد: از هفته […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در خوزستان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا بهرام جباری در گفت‌وگویی با اشاره به انجام بازرسی‌ها از اصناف در سطح استان، اظهار کرد: از هفته گذشته کار بازرسی از اصناف در سراسر استان با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا آغاز شده است و در این زمینه گشت‌های مشترکی با همکاری اماکن، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و بازرسی اتاق اصناف در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام بازرسی از بیش از هفت هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در استان افزود: با تعطیل شدن اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته، کار بازرسی را در استان آغاز کردیم و در این زمینه در یک هفته اخیر از هفت هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در استان بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه این گشت‌ها در صورت مشاهده بازگشایی اصناف غیرضروری که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده‌اند، نسبت به اخطار، بستن یا پلمب آن‌ها اقدام می‌کنند، گفت: در این زمینه به ۲ هزار و ۷۱۶ واحد تذکر و یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف تاکنون پلمب شدند.

جباری با اشاره به آمار بازرسی و کشف تخلفات واحدهای صنفی در اهواز، ادامه داد: در اهواز از یک هزار و ۵۲ واحد صنفی بازرسی انجام گرفت که در نهایت به ۳۲۰ واحد تذکر داده شد و ۱۷۷ واحد صنفی غیرضروری متخلف نیز پلمب شده‌اند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار