با پیگیری های فرماندار مسجدسلیمان

حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 | 19:48 ب.ظ
حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در شهرک صنعتی مسجدسلیمان و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،عصر شنبه با دعوت دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان،مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در این شهرستان حضور و از واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال شهرک صنعتی مسجدسلیمان بازدید کرد. اخلاق محمدیان در این بازدید گفت:بسیاری از واحدهای غیرفعال در این شهرک که در گذشته […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،عصر شنبه با دعوت دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان،مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در این شهرستان حضور و از واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال شهرک صنعتی مسجدسلیمان بازدید کرد.

اخلاق محمدیان در این بازدید گفت:بسیاری از واحدهای غیرفعال در این شهرک که در گذشته در تملک بانک ها قرار گرفته بودند با پیگیری های انجام شده توانستیم ۱۱ واحد را از تملک بانک ها خارج کنیم و به متقاضیان جدید واگذار کنیم که ۲ واحد آن فعال و در حال تولید است.
وی ادامه داد:در بحث فراهم سازی زیرساخت ها هم با پیگیری های مستمر همه زیرساخت ها را در این منطقه از جمله ایستگاه پمپاژ آب،ایستگاه گاز،مرکز آتش نشانی که اکنون در حال احداث است را برای فعالیت در این شهرک ایجاد کردیم و طبق تعهدات خود امسال یک ماشین مدرن آتش نشانی هم به این مرکز اختصاص خواهیم داد.

فرماندار مسجدسلیمان هم در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال گفت:با توجه به شعار سال که همان جهش تولید است وظیفه داریم تا همه توان خود را در جهت حمایت از تولیدکنندگان به کار ببندیم و در همین راستا برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال، توانستیم با پیگیری های انجام شده مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان را به مسجدسلیمان دعوت کنیم تا از نزدیک مشکلات تولیدکنندگان در این شهرک مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد:متاسفانه ۶۰ درصد واحدهای مستقر در این شهرک تعطیل هستند که با تمام توان پیگیری خواهیم کرد تا زمینه را برای فعالیت مجدد یا واگذاری این واحدها به متقاضیان جدید فراهم کنیم تا انشاءالله بزودی شاهد رونق دوباره شهرک صنعتی در این شهرستان باشیم.
لازم بذکر است در این بازدید حجت الاسلام امینی امام جمعه،اسکندری دادستان،اسدی مدیر شهرک صنعتی مسجدسلیمان،خراسانی بخشدار مرکزی و معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان هم حضور داشتند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار