سالروز آزادسازی خرمشهر‌ در آبادان ‌برگزار می‌شود / سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور در مراسم

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 | 20:36 ب.ظ
سالروز آزادسازی خرمشهر‌ در آبادان ‌برگزار می‌شود / سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور در مراسم زمان مطالعه: ۲ دقیقه مراسم سالروز پاسداشت سوم خرداد”آزادسازی خرمشهر” با حضور رئیس جمهور صبح روز سوم خرداد ماه در آبادان به شکل ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود. به گزارش نخبگان، سردار عباس یوسفی مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در نشستی که به مناسبت تشریح برنامه‌های سالروز سوم خرداد (آزادسازی خرمشهر) و روز چهارم خرداد (روز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مراسم سالروز پاسداشت سوم خرداد”آزادسازی خرمشهر” با حضور رئیس جمهور صبح روز سوم خرداد ماه در آبادان به شکل ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

به گزارش نخبگان، سردار عباس یوسفی مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در نشستی که به مناسبت تشریح برنامه‌های سالروز سوم خرداد (آزادسازی خرمشهر) و روز چهارم خرداد (روز مقاومت و پایداری )  با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت این ایام‌الله با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا درسرتاسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: یکی از ویژه برنامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است. برای این منظور ستادهای استانی و شهرستانی فعال شده و این برنامه‌ها از سوم خرداد شروع و تا پایان سال ۱۳۹۹ در طول سال ادامه دارد.

یوسفی بیان داشت: رویکرد کلی برنامه های امسال بنیاد، فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس و همچنین پرداختن به نقش مدافعان سلامت در پاسداری از سلامت مردم است.

وی اظهار داشت: با رسانه‌ها و بویژه صداوسیمای مراکز اهواز وآبادان هماهنگی لازم برای پوشش کامل این برنامه‌ها مطابق صورت گرفته است. کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری و… با حضور مسئولان استانی و سازمان های مردم نهاد تشکیل شده است.

مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای پاسداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر دوهزار و ۸۰۰ برنامه در قالب های مختلف در استان تدارک دیده شده است. همچنین برای پاسداست روز چهارم خردادماه روز مقاومت و پایداری ۹۰۰ برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام شهر دارخوین شادگان گفت: این مراسم روز دوم خردادماه و با حضور مسئولان شهرستانی و معاون عمرانی استاندار برگزار می‌شود. در کنار این یادمان، یک مجموعه فرهنگی نیز برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی تعبیه شده است.

یوسفی درباره برنامه های ویژه سوم خردادماه گفت: مراسم افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار می شود. در این مراسم که استاندار و نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور دارند، ترجمه انگلیسی کتاب” رازهای کهنه” و تمبر “دفاع همچنان باقی است” با حضور رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: رژه خودرویی نیروهای مسلح، اعطای جهیزیه به ۳۰ زوج جوان، رونمایی از نرم افزار بازدید مجازی از اماکن دفاع مقدس و.. از دیگر برنامه های روز آزادسازی خرمشهر است. افتتاح هتل رویال، تجهیز بیمارستان سوم خرداد و کلنگ زنی پروژه هزار هکتاری طرح کشاورزی اهدایی رهبری در مینو شهر از دیگر برنامه های این روز در خرمشهر است.

مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای پاسداشت روز چهارم خردادماه نیز برنامه های از قبیل افتتاح استدیو ضبط و پخش تصویری رادیو دزفول، افتتاح بوستان ساحلی، احداث سالن ورزشی کوی سعدی و.. تدارک دیده شده است.

وی درباره وضعیت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان گفت: این یک باغ موزه ملی است و قرار است در این پروژه همه اتفاقات دوران مقدس طراحی و تعبیه شود. این باغ موزه ده هکتاری تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت داشته و دارای دو بخش فیزیکی و محتوایی است./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار