شرکت فولاد خوزستان در سه سنگر متفاوت دوران دفاع مقدس نقش آفرین بود

تاریخ انتشار: جمعه 26 اردیبهشت 1399 | 10:21 ق.ظ
شرکت فولاد خوزستان در سه سنگر متفاوت دوران دفاع مقدس نقش آفرین بود زمان مطالعه: ۳ دقیقه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، از نقش آفرینی شرکت‌ فولاد خوزستان در سه سنگر متفاوت دوران دفاع مقدس سخن گفت. به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرنگار روابط عمومی، سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با حضور در […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، از نقش آفرینی شرکت‌ فولاد خوزستان در سه سنگر متفاوت دوران دفاع مقدس سخن گفت.

به گزارش نخبگان و به نقل ازخبرنگار روابط عمومی، سردار عباس یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با حضور در شرکت فولاد خوزستان با علی محمدی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌ و گو کرد.

در ابتدای این جلسه سردار عباس یوسفی گریزی به نقش برجسته صنعت و به خصوص شرکت فولاد خوزستان در دوران دفاع مقدس زد و اظهار داشت: شرکت های بزرگی همچون فولاد خوزستان در چند سنگر متفاوت جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند. اولین نقش اعزام نیروهایی بود که سنگر اقتصادی را ترک کردند و اسلحه در دست گرفتند. دومین مورد نقش برجسته پشتیبانی شرکت فولاد خوزستان از جبهه ها و امورات فنی و مهندسی بود و سومین حوزه، تلاش برای حفظ سنگر تولید زیر بمباران ها و موشک باران های رژیم بعث عراق بود که دست کمی از صحنه های نبرد نداشت.

وی به ارائه گزارشی از رسالت و فعالیت‌ های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و گفت: وظیفه سنگین و البته سعادتی بر دوش ما قرار گرفته که باید بهترین بهره وری را از پذیرش این مسئولیت ها داشته باشیم.

یوسفی افزود: زمان زیادی نداریم که بخواهیم در مورد بسیاری از امورات حوزه دفاع مقدس غفلت کنیم چرا که هر روز شاهد هستیم که تعداد زیادی از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس از بین ما رخت سفر بر می بندند فلذا باید نسبت به انجام سریعتر و بهتر رسالت مان در باب حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کنیم تا بدهکار نسل امروز و فردا نباشیم.

در ادامه این جلسه علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به انجام فعالیت های ذاتی این شرکت برای محقق شدن تعهدات ارزشی و اجتماعی اش به خصوص در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما فصل الخطاب است و هر زمانی که لازم باشد در سنگر اقتصاد یا فرهنگ و یا هر حوزه دیگری آماده خدمات رسانی به جامعه هستیم.

وی اشاره ای به فعالیت ها و کمک های این شرکت به برخی از یادمان های دفاع مقدس کرد و افزود: از حضور سردار یوسفی در این جلسه بهره می بریم و در اینجا به نمایندگی از فولاد خوزستان تقاضا دارم که دو شهید گمنام به مجموعه خدوم و ارزشی این شرکت اختصاص دهید تا بتوانیم با میزبانی از پیکر مطهر این عزیزان از فضای معنوی و روحانی این شهدا در جهت اهداف بلندمان بهره مند شویم.

محمدی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان تاکید کرد: ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان مطالبه همه مردم و حق مسلم اهالی پایتخت دفاع مقدس است و ما هم در این زمینه همکاری های لازم را خواهیم داشت چرا که در فیلم پخش شده شما در خصوص اهمیت این پروژه متوجه عنایت و دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص هستیم و ان شاءالله که بتوانیم قدمی در راستای تکمیل این طرح استانی برداریم.

گزارش خبرنگار ما حاکیست، در پایان این جلسه مقرر شد که یادمان شهدای گمنام از سوی شرکت فولاد خوزستان در مکان مناسبی در محوطه شرکت جانمایی و ساخت آن آغاز شود و زمینه همکاری چند جانبه در خصوص احصاء تاریخ شفاهی پیشکسوتان و رزمندگان شرکت فولاد خوزستان و همچنین تهیه مستند نقش فولاد خوزستان در دوران دفاع مقدس در دستور کار کارگروه های مشترک قرار گیرد و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز به زودی بازدیدی میدانی از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار