شرکت کارگزاری ستاره جنوب می‌تواند جایگاه فولاد خوزستان را از آنجایی که هست بالاتر ببرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 | 18:26 ب.ظ
شرکت کارگزاری ستاره جنوب می‌تواند جایگاه فولاد خوزستان را از آنجایی که هست بالاتر ببرد زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، جلسه هیات مدیره شرکت کارگزاری ستاره جنوب با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با ارائه گزارش هیات مدیره این کارگزاری به ویژه در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۸ و اهداف آینده برگزار شد. در این نشست علی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط عمومی، جلسه هیات مدیره شرکت کارگزاری ستاره جنوب با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با ارائه گزارش هیات مدیره این کارگزاری به ویژه در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۸ و اهداف آینده برگزار شد.

در این نشست علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه شرکت کارگزاری ستاره جنوب می‌تواند جایگاه فولاد خوزستان را از آنجایی که هست بالاتر ببرد، افزود: کارگزاری ها به نوعی وکیل خوبی برای توسعه فعالیت های شرکت‌ ها هستند و این مهم است که وکالت به دست شرکتی که امین، با‌ تجربه، متبحر و متخصص باشد، سپرده شود. شرکت کارگزاری ستاره جنوب با حضور افراد توانا به ویژه هیات مدیره متخصص موجود و ظرفیت‌های بالقوه، می‌تواند مشاوری قوی برای شرکت فولاد خوزستان باشد.
محمدی با تاکید بر اجرایی بودن فعالیت‌ ها افزود: اعتقاد ما بر این است که نقش شرکت سرمایه‌ گذاری توسعه فراگیر باید به شرکت کارگزاری ستاره جنوب تبدیل وضعیت شود و از همکاران در شرکت توسعه فراگیر جنوب هم درخواست می‌کنیم که در کنار ما حضور فعال داشته باشند و با به وجود آوردن هم افزایی بین شرکت‌ ها بتوانیم بهترین پتانسیل را برای کارکنان فولاد خوزستان و همچنین بازنشستگان عزیز ایجاد کنیم.
وی همچنین در بحث بازارگردانی نماد فخوز گفت: با توجه به رونق بورس در این روزها، نماد فخوز رشد خیلی خوبی داشته است. وظیفه بازارگردانی تاکنون بر عهده شرکت دیگری بوده است؛ با توجه به ظرفیت مثبت شرکت کارگزاری ستاره جنوب،  این شرکت می‌تواند از این پس عهده‌ دار این وظیفه باشد.
مدیرعامل فولاد خوزستان تاکید داشت: بسیاری از کارکنان شاغل و بازنشسته علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار بورس هستند و به یک مجموعه مورد اعتماد نیاز دارند تا در این زمینه مشاوره بگیرند. بنابراین زمینه‌ ای را فراهم کنید تا کارکنان با بهره‌ گیری از خدمات این شرکت کارگزاری بتوانند نیازهای خود را مرتفع کنند، همچنین با اطلاع‌ رسانی در این حوزه راه‌های دسترسی و ارتباط کارکنان را آسان نمایید.
محمدی در پایان سخنان گفت: با حمایت دیگر شرکت‌های گروه فولاد خوزستان سعی می‌کنیم توان مالی شرکت کارگزاری ستاره جنوب بالا رود و بتواند با قدرت وارد بازار شود. ما به دنبال این هستیم که مجموعه ستاره جنوب صد در صد ظرفیت خود را در کار بیاورد و مشاور فولاد خوزستان باشد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در ابتدای این جلسه حبیب الله رضایی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب و غلامرضا فروغی نیا رئیس هیات مدیره شرکت کارگزاری ستاره جنوب و همچنین امیر حسین فرجادمنش مدیرعامل شرکت کارگزاری ستاره جنوب گزارشاتی در زمینه ظرفیت های موجود شرکت یادشده در جهت اهداف عالی فولادخوزستان ارائه نمودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار