واقعیت حکم وزارتی، برای یک مدیرکل خوزستانی

عبدالرحمن نیک سرشت
تاریخ انتشار: شنبه 27 اردیبهشت 1399 | 06:30 ق.ظ
واقعیت حکم وزارتی، برای یک مدیرکل خوزستانی زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان – عبدالرحمن نیک سرشت/ کیخسرو چنگلوایی یک بچه کشاورزی است که زیست کشاورزانه داشته و در همین کسوت به تحصیلات عالیه پرداخت و در واقع سلسله مراتب رشد خود را در همین رشته درون وزارت جهاد کشاورزی با موفقیت طی نمود. البته، امروز که او را بعنوان معاونت زارعت جهاد کشاورزی معارفه می نمایند، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان – عبدالرحمن نیک سرشت/ کیخسرو چنگلوایی یک بچه کشاورزی است که زیست کشاورزانه داشته و در همین کسوت به تحصیلات عالیه پرداخت و در واقع سلسله مراتب رشد خود را در همین رشته درون وزارت جهاد کشاورزی با موفقیت طی نمود.
البته، امروز که او را بعنوان معاونت زارعت جهاد کشاورزی معارفه می نمایند، این حکم نه تنها برای کیخسرو چنگلوایی، بلکه برای همه مردم مردم خوزستان و کشاورزان این دیار، یک موفقیت بزرگ محسوب می گردد.

کیخسرو چنگلوایی تنها مدیر کل با سابقه ی خوزستانی بوده که موافقان، منتقدان و مخالفان جدی داشته که همگی سرشان به تن شان می ارزید .

صاحب این نوشتار بدلیل، شغلی که دارد با کیخسرو چنگلوایی و همینطور با منتقدین، مخالفین و موافقان ایشان، ارتباط نزدیک و تنگاتنگی داشته است که فارغ از آن ماجراها و عدم تمایل به این گونه مباحث، صرفا، از منظر گذار امر خطیر کشاورزی در این مقطع تاریخی کشور، به تحلیل تخصصی در ارتباط با حکم صادره برای کیخسرو چنگلوایی از طرف وزیر وزارتخانه مربوطه می پردازم.

البته، ناگفته نماند، که کیخسرو چنگلوایی در خوزستان، بخوبی نشان داده است که عصر پساتحریم در اقتصاد بدون نقت، می تواند در قواره ی یک سردار بزرگ، برای جهاد کشاورزی در میدان توسعه زارعت و تولید محصولات آن در کل کشور مفید واقع شود.

صاحب نوشتار چون از نزدیک با تفکرات و راهبردهای استراتژیک کیخسرو چنگلوایی آشنا می باشد، در نتیجه امید وافر دارد که ایشان در مسوولیت جدید در سطح ملی بتواند در شکوفایی اقتصادی کشور پیروزی های چشمگیری داشته باشد.
والسلام

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار