دیدار دکتر علیرضا ورناصری با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 | 01:11 ق.ظ
دیدار دکتر علیرضا ورناصری با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری صبح امروز دکتر ورناصری در ادامه روند دیدار و رایزنی با مسئولین استانی با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان به دیدار و گفت و گو پرداختند. در این دیدار دکتر ورناصری با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری صبح امروز دکتر ورناصری در ادامه روند دیدار و رایزنی با مسئولین استانی با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان به دیدار و گفت و گو پرداختند.
در این دیدار دکتر ورناصری با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه در زمینه توزیع برق بر لزوم ایجاد توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات برق منطقه تاکید داشتند.
در ادامه این دیدار دکتر علیرضا ورناصری با اشاره به نیروگاه های برق آبی موجود در منطقه بر لزوم استفاده حداکثری از این پتانسیل جهت پیشرفت و توسعه منطقه تاکید داشتند.
گفتنی است شهرستان اندیکا بعنوان یکی از شهرستان های حوزه انتخابیه با داشتن دو سد گدار و شهید عباسپور به عنوان قطب انرژی برق آبی کشور شناخته می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار